Gravatar

#121 The Insider 22 år siden

Hvis det ikke er blevet gættet indenfor de næste 2 timer, så kommer der et 3. hint.
War. War never changes.

#122 22 år siden

jeg fristes til at sige Re-animator - kan dog kun huske at der skulle være een efterfølger, Bride of Re-animator, eller sådan noget?
Gravatar

#123 The Insider 22 år siden

Fristes til at sige? :-)
War. War never changes.

#124 22 år siden

ok - jeg siger:

Re-animator......

#125 22 år siden

paragraf-rytter ;)
Gravatar

#126 The Insider 22 år siden

Forkert...

ej, I'm just messin' with ya', Re-Animator er KORREKT! :-)
"Beyond Re-Animator" (seriens 3. kapitel) kom i biografen i Danmark for nogle uger siden. Den oprindelige er en af 80'ernes allerbedste film, og den bedste Horror/Comedy film siden Evil Dead II, in my humble opinion :-)
War. War never changes.

#127 22 år siden

wuhuuuuu - jeps, Re-animator er forrygende - har kun set den første, men de to andre skal da også ses (har du set nogle af dem?). Har dog set en anden med Jeffrey Combs, From Beyond, som også er ret fed, så vidt jeg husker (det er en 10 år siden jeg sidst så den, så måske vil den virke ringe, hvis man ser den igen...).
Og lige før jeg smider næste quote, så fandt jeg ud af, at Combs også er med i Frighteners, da TV3 sendte den for nylig - det lagde jeg ikke mærke til første gang jeg så den...

Nå, nok pladder - here we go:

It's not too late. You must push him from you. Expel him. Trample down the perversion of nature.
Gravatar

#128 The Insider 22 år siden

Jeg har kun set etteren. Er enormt stor Combs fan (pga. hans rolle som Weyoun - en af sci-fi historiens sejeste skurke - i "Star Trek: Deep Space Nine"), og købte derfor den storartede Millennium Edition udgave af filmen på DVD for nylig, da jeg havde hørt en masse godt om filmen. Hvis du er fan af den sn2002, så er den bestemt værd at eje :-)
Har dog ikke set nogen af de andre to Re-Animator film. Toeren findes nu kun i en Fullscreen udgave på DVD, så jeg har valgt at undgå den. Men regner da med engang både at se denne og den 3. film :-)
War. War never changes.
Gravatar

#129 McPeter 22 år siden

Æv - jeg ved jeg har hørt det før men kan simpelthen ikke komme i tanke om det! :-(

Tænkte dog på om den næste der gætter rigtigt ikke starter en ny tråd?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#130 Spanner 22 år siden

Det er jo Edward Scissorhands
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: