Gravatar

#31 The Insider 22 år siden

:-)

Revenge is a dish which is best served cold
War. War never changes.
Gravatar

#32 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Star Trek et eller andet.. :) Det er ikke fair, for man skal være Trekkie for at vide det, og jeg har aldrig set noget som helst ST.. Noget jeg har været stolt af indtil videre.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#33 The Insider 22 år siden

Du kan da ikke vide om det er noget at være stolt af, når du aldrig har set noget af det. Det er en klassisk og meget underlig fordom, at Star Trek er kedeligt. 99% af dem som siger det har set intet eller blot få minutter af det.
War. War never changes.
Gravatar

#34 MikkelHJ 22 år siden

Star Trek II: The Wrath Of Khan?
Det er et stykke tid siden, jeg har set den, men jeg synes at kunne huske, at Khan nævner det gamle Klingonske ordsprog.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#35 The Insider 22 år siden

Korrekt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#36 DarkLight 22 år siden

Fjolser. Det er self. starten på Kill Bill!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#37 The Insider 22 år siden

#36, Kill Bill citerer "Star Trek II". Efter citatet står der "Old Klingon Proverb" - Klingon er en race i Star Trek universet. Tarantino indsatte citatet som en hyldest til filmen, som er en af hans alle tiders favoritfilm.
War. War never changes.
Gravatar

#38 DarkLight 22 år siden

Virkelig ? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39 DarkLight 22 år siden

I øvrigt en sjov detalje da Kill Bill foregår i 'Movie Movie' Universet og dermed ikke kan være bekendt med Star Trek universet og dermed ikke burde kunne refererer til denne. Medmindre man ser citatet som komplet udeforstående. Dette er dog ikke nær så sjovt.
Gravatar

#40 The Insider 22 år siden

Star Trek eksisterer åbenbart også i 'Kill Bill' universet, eftersom Uma Thurman på et tidspunkt siger om en af skurkene 'She looks like a villain from Star Trek'.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: