Gravatar

#111 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

mmmm well well well let me try - how about this one ...

X: Now honestly, which one of us was scarier?
Old guy: You were.
Y: Hah!
X: Really? You didn't find what he did as contrived?
Old guy: No it was scary.
X: What part?
Old guy: The "freeze motherfucker" part was scary and he lead me to believe that if I moved my ass, it might be blown off.

The movie this is from, maybe has to been seen to be funny, but we sure like it.

Hint: It only played about 3 weeks in Palads in Copenhagen I think :-)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#112 azathoth 22 år siden

Nothing To Lose... Tim Robbins har aldrig være sjovere!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#113 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Enig - Han styrer for vildt i den film - Hvergang jeg nu hører "I am a Scatman ..." ser jeg ham for mig danse rundt, hvad enten det er på dansegulvet, i Brugsen eller, hvor jeg nu er nå den spilles.

Kombinationen af ham og Martin Lawrence er perfekt, men birollerne er også godt besat tag bare fx hans hårdtslående svigermor :-D.

azathoth - Kan du ikke starte en ny tråd med dit næste quote ???

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#114 azathoth 22 år siden

#113: Jeps, scenen med edderkoppen og ild i skoene er klart noget af det sjoveste jeg har set!!!

Movie Quote trivia fortsættes i Movie Quote VII.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#115 MikkelHJ 22 år siden

Nothing To Lose er en udmærket film. Der er mange goder scener. Se bare Tim Robbins ansigtsudtryk, når han siger Boy did you pick the wrong guy on the wrong day.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: