Det er fra den geniale LABYRINTH, som jeg har elsket, siden jeg var barn. Og sætningen bliver ytret af den herlige og galante hund Didymus, et af de sejeste kreaturer i filmhistorien :-)
det er fuldstændigt korrekt #41 - og jo, det er muligvis den bedste eventyrfilm, der nogensinde er lavet - desværre så jeg den aldrig i biffen, men først da den udkom på video et stykke tid efter :( Den skal dog erhverves på DVD, da mit videobånd med den er ved at være slidt helt ned..... Skal du så også have den kommende 'The Storyteller'-DVD? Det var også en forrygende Henson-serie :)
Enig der! Jeg så den i sin tid i biffen hele 3 gange -jeg var helt vild med den! Den havde vist fået dansk tale, men jeg var ikke så gammel, så det var helt fint. Er dog glad for at den er blevet vist flere gange med engelsk tale. Den er en klassiker!
Men nok om nostalgi fra barndommen -you're up Insider
#42, jeg har desværre aldrig set noget af 'The Storyteller', men har hørt en hel del om den. Mit LABYRINTH VHS bånd er for længst rådnet op, så har jeg allerede erhvervet mig den på DVD. Ganske god DVD.
#41 The Insider 22 år siden
Det er fra den geniale LABYRINTH, som jeg har elsket, siden jeg var barn. Og sætningen bliver ytret af den herlige og galante hund Didymus, et af de sejeste kreaturer i filmhistorien :-)
#42 22 år siden
- og jo, det er muligvis den bedste eventyrfilm, der nogensinde er lavet - desværre så jeg den aldrig i biffen, men først da den udkom på video et stykke tid efter :( Den skal dog erhverves på DVD, da mit videobånd med den er ved at være slidt helt ned.....
Skal du så også have den kommende 'The Storyteller'-DVD? Det var også en forrygende Henson-serie :)
Anyway - det er din tur, monsieur Insider!
#43 Ikari 22 år siden
Men nok om nostalgi fra barndommen -you're up Insider
#44 The Insider 22 år siden
A:You won.
B:Yeah? What did I win?
#45 filmz-ENGROB 22 år siden
#46 The Insider 22 år siden
#47 filmz-ENGROB 22 år siden
B: Um, your wife?
#48 chandler75 22 år siden
#49 skittlez 22 år siden
#50 filmz-ENGROB 22 år siden
Desuden tør jeg ikke mere kommer med at Quote fra en film der har fået under 500 votes på IMDB (18 Again - 448 votes) ref: #18
:)