#59 hehe ja, sjovt at man med det samme kunne genkende ham i Nemesis på trods af den meget kraftige maskering. Hans roller i Rosens Navn, De Fortabte Børns By, Alien 4 og Blade 2 er for seje!
Nåhmen jeg har ingen anelse om hvor det quote stammer fra, jeg vil lade nogle af de hårde drenge komme til ;)
__________________________________________ ...it's chocolate, it's mint ...it's very refreshing!
Jeg tror ENGROB har ret, det er Waynes World 2. Der hvor han fortæller om Waynestock festivalen, og han finder på hvilke bands der kommer, ud fra hvilke plakater der er i lokalet. "Pearl Jam... and Van Halen... and an old man fashioning a kayak out of a log?
Waynes World 1&2 - the Complete Epic kan for øvrigt erhverves hos axelmusic.dk for den nette sum af 150 kr.
Det er fra "Wayne's World 2", hence all the dots i #61 :-) Beklager det sene svar, men havde ikke mulighed for at gå på nettet før nu. Your move ENGROB.
#61 The Insider 22 år siden
#62 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden
Nåhmen jeg har ingen anelse om hvor det quote stammer fra, jeg vil lade nogle af de hårde drenge komme til ;)
...it's chocolate, it's mint ...it's very refreshing!
#63 filmz-ENGROB 22 år siden
#64 Captain Vallo 22 år siden
Jeg er ny på disse sider, og jeg føler mig allerede godt og grundig uvidende... No clue!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#65 Ikari 22 år siden
Men det er vel en komedie, går jeg ud fra?
Hey, dette er altså et hint til dig, The Insider -tid til et enkelt (men ikke for let) clue.
#66 skittlez 22 år siden
Der hvor han fortæller om Waynestock festivalen, og han finder på hvilke bands der kommer, ud fra hvilke plakater der er i lokalet. "Pearl Jam... and Van Halen... and an old man fashioning a kayak out of a log?
Waynes World 1&2 - the Complete Epic kan for øvrigt erhverves hos axelmusic.dk for den nette sum af 150 kr.
#67 filmz-Retep 22 år siden
#68 Captain Vallo 22 år siden
Så må jeg vel også hellere følge bølgen og sige WW2...
Med mindre vi snart får vores CLUE!!!
Betragt os som små uvidende aber, okay?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#69 22 år siden
#70 The Insider 22 år siden