Det er James Bond - the world is not enough. Det er Renard der siger begge citater. Det første er fra den scene hvor Ulrick Thomsen er med, og det sidste er fra afslutningsscenen i ubåden. Hvis jeg ikke husker helt forkert.
Jeg opstiller lige en række med de mange hints, som jeg er kommet med, så de er mere overskuelige:
Foruden hele to quotes (#73 & #88], er der kommet følgende hints:
1)Det er ikke en Arnold-film 2)Filmen er fra 90'erne 3)Filmen er en opfølger - men har ikke et nummer i titlen 4)Det er den samme karakter, der siger de to quotes 5)Det er filmens bad guy, der siger de nævnte replikker
Og her kommer lidt mere:
6) Det er ikke en Bond-flick 7) Den sidstnævnte replik bliver sagt til filmens hovedperson 8) Instruktøren har også skrevet filmen
I giver da ikke fortabt nu...? Der er mange her på filmz.dk der kender den film - I know!
#91 danschier.dk 19 år siden
#92 Ikari 19 år siden
Ja, godt nok passer denne filmtitel til de mange hints, men det er heller ikke den. :)
Men som i "The World is not Enough" er det også filmens bad guy, der siger de to ovenstående replikker....
#93 lagoni 19 år siden
#94 Ikari 19 år siden
Jeg opstiller lige en række med de mange hints, som jeg er kommet med, så de er mere overskuelige:
Foruden hele to quotes (#73 & #88], er der kommet følgende hints:
1)Det er ikke en Arnold-film
2)Filmen er fra 90'erne
3)Filmen er en opfølger - men har ikke et nummer i titlen
4)Det er den samme karakter, der siger de to quotes
5)Det er filmens bad guy, der siger de nævnte replikker
Og her kommer lidt mere:
6) Det er ikke en Bond-flick
7) Den sidstnævnte replik bliver sagt til filmens hovedperson
8) Instruktøren har også skrevet filmen
I giver da ikke fortabt nu...?
Der er mange her på filmz.dk der kender den film - I know!
#95 maniac 19 år siden
#96 chronaden 19 år siden
#97 MadMartigan 19 år siden
#98 Ikari 19 år siden
Du har bolden igen, maniac.dk :)
#99 Captain Vallo 19 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#100 Ikari 19 år siden
Ikke det mest stolte øjeblik her i quizzen :(