Gravatar

#11 filmz-DonThyge 21 år siden

Need help...
Well let's see... Where am I now?
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

De to hovedrolleskuespillere har efter en årerække med mange flops kommet tilbage igen med stor succes, bl.a. i Det Hvide Hus og Den amerikanske flåde som marine soldat.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 Yoda 21 år siden

Det kan jo kun være Zwicks "About Last Night" med bl.a. James Belushi og - hvis jeg husker korrekt - Demi Moore.

Hvis det er Demi Moore, så ville det gå godt i spænd med succes i "den amerikanske flåde som marine soldat", ik'? :-)

Og en skuespiller som James Belushi er indbegrebet af solide og gedigne flops.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 filmz-DonThyge 21 år siden

#13 Lige mine ord!!!
Well let's see... Where am I now?
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Du har ret med hensyn til Demi Moore, men det var mere Rob Lowe den ene stjerne i "West Wing" for James Belushi har nu ikke sat sine ben i Det Hvide Hus.

Filmen er skrevet af den gode hr. David Mamet (basseret på hans eget skuespil), som jo har skrevet adskillige gode manuser til bl.a. House of Games, Homicide og mange andre gode film.

Men summer sumarum - det er About Last Night, så bolden er din !

Gravatar

#16 Yoda 21 år siden

Jamen så lad os da tage denne her. Måske den er for let, derfor ingen yderligere hjælp - endnu.

A: Let me explain something to you. Whenever you come in here and interrupt me, you're breaking my concentration. You're distracting me. And it will then take me time to get back to where I was. You understand?

B: Yeah.

A: Now, we're going to make a new rule. When you come in here and you hear me typing - (types)

A: or whether you DON'T hear me typing, or whatever the FUCK you hear me doing; when I'm in here, it means that I am working, THAT means don't come in. Now, do you think you can handle that?

B: Yeah.

A: Good. Now why don't you start right now and get the fuck out of here? Hm?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 MadMartigan 21 år siden

The Shining...?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#18 Yoda 21 år siden

Jeg vidste, at den ville blive gættet hurtigt. Men da det er en af mine absolutte favoritter, ja så valgte jeg altså denne formidable gyserklassiker af Kubrick.

Så bolden er landet hos MadMartigan, der "kom hurtigst i mål" - værsgo! ;-)
Gravatar

#19 MadMartigan 21 år siden

Den scence er jo i en klasse for sig selv, er man ikke klar over han er ved at skrante, så bliver man det ihvertfald der...

Here comes the new one...

A: Right on schedule. Just ten steps to six million dollars.

B: One step to Devil's Island, if anything touches that floor.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#20 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hmmm sound like one from my childhood days - Could it be from one of the Herbie movies ...mmm "In Monte Carlo"

Skriv ny kommentar: