Gravatar

#121 chandler75 22 år siden

Nej.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#122 filmz-Retep 22 år siden

The Wanderers?
Gravatar

#123 Kram 22 år siden

Deuces Wild?

Det er i hvert fald noget inden for det tema :) Tror det er Deuces Wild, men er ikke sikker.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#124 Kram 22 år siden

Hah, nu slog jeg lige Reteps forslag op på IMDB, nu ved jeg hvad sammenhængen er :D ... Men damn jeg var sgu helt ved siden af så :|
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#125 filmz-Wacker 22 år siden

coneheads
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#126 chandler75 22 år siden

Det er "The Wanderes"

Meget anbefalelsesværdig film, bygget på romanen af samme navn af forfatteren Richard Price, om bander og teenage tiden i 1950'ernes Brooklyn, krydret med tidens popmelodier.

De "Baldies" der er tale om er en af banderne, hvor man kun kan blive optaget hvis man barberer sig skaldet. (Som de forklarer: det er så de ikke får håret i øjnene når de slås).

Som Kram nok har regnet ud, så er forbindelsen mellem de to film instruktøren Philip Kaufman, som i 1979 instruerede "The Wanderers" og fire år senere "The Right Stuff" :)

Retep, bolden er din.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#127 The Insider 22 år siden

Sidder desuden lige og ser "Quills" af Philip Kaufman :-) Ganske, øh... "munter" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#128 filmz-Retep 22 år siden

"Been waiting long? - All my life"

ret let, men der skal være plads til alle :)
Gravatar

#129 skittlez 22 år siden

Ja, den er nok så let at ingen gider svare :)
Er det bare mig, eller kunne det citat være fra hvadsomhelst???
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#130 MikkelHJ 22 år siden

America's Sweethearts?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: