ja... Men lad venligst være med at spamme tråden med kommentarer, der ikke er enten quotes eller gæt. Ellers bliver tråden åndssvagt lang på ingen tid og vi skal lave en ny.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Jeg ved godt at man skal vente til quoten er godkendt, men jeg er offline i et par dage, så her er den næste hvis jeg da gættede rigtigt på Sleepers.
Male 1 - Oh, you know what you are...your ahhh..one of those fancy lads... Oh boy, you're cute. Gosh. What a cute little outfit. Is it your little spring outfit? You couldn't be. You're so adorable. You know you remind me of my niece Sally. Lovely girl. She's a dietician. Hey..would you like to buy a monkey?
Male 2 - No I don't want to buy a monkey.
--------------------------------------- My Mama says that alligators are ornery because they got all them teeth and no toothbrush.
#81 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#82 filmz-Munk 22 år siden
Her den nye:
Jesus Christ, and you think I'm reckless! When I fly, I'll have you know that my crew and my plane come first.
- Steve Carell
#83 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#84 filmz-Munk 22 år siden
- Steve Carell
#85 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Revenge - Sweet lasting revenge - Now it is time for all of us to get a taste
Place your bets !
#86 filmz-Zassy 22 år siden
My Mama says that alligators are ornery because they got all them teeth and no toothbrush.
#87 filmz-Retep 22 år siden
nå, men jeg siger også sleepers. En af de flim med den mest deprimerende slutning jeg umiddelbart kan komme i tanke om.
#88 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#89 filmz-Zassy 22 år siden
Male 1 - Oh, you know what you are...your ahhh..one of those fancy lads... Oh boy, you're cute. Gosh. What a cute little outfit. Is it your little spring outfit? You couldn't be. You're so adorable. You know you remind me of my niece Sally. Lovely girl. She's a dietician. Hey..would you like to buy a monkey?
Male 2 - No I don't want to buy a monkey.
My Mama says that alligators are ornery because they got all them teeth and no toothbrush.
#90 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
# 88 Spanner jeg giver dig fuldstændig ret "Requiem For A Dream" er absolut en af de film, som lever bedst op til en depriending :...(