Gravatar

#11 Benway 18 år siden

#5 Så skulle det være fixet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12 Patriarch 18 år siden

Jeg døjer ALTID med det problem at jeg frygter alle temaer jeg laver er hugget :D

Det er ikke sket endnu (såvidt jeg ved) men det kan ske for enhver. Det der ikke kan ske for enhver er det som Tyler Bates har gjort med 300. Hvis i lytter til eksemblet fra mit link burde det være tydeligt hvor kopieret det er. Selv trommestykket har han valgt at kopiere. Med andre ord er det ikke et tema der er lånt lidt fra - det er et helt stykke musik der er kopieret hvilket er utilgiveligt efter min mening. Han burde aldrig have flere musik jobs.

Check i øvrigt det link til 300 DVD'en - det er sku' grelt hvis producenterne må lave sådan en "dislaimer".
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 The Insider 18 år siden

#12, har du hørt en sammenligning mellem Glory og Ivan The Terrible? Ellers må jeg næsten også lige uploade på et tidspunkt... men Horner har sateme også været skyldig i ikke bare at være inspireret, men i at kopiere direkte.
War. War never changes.
Gravatar

#14 Patriarch 18 år siden

Ja har hørt det :)

Synes denne er slemmere. Men det skyldes måske at "300" og "Titus" er filmmusik. Men ja - den er klart et plagiat.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: