Tja, jeg har sgu ikke noget imod at være stolt af hverken Danmark eller det at være dansk. Jeg er patriot, nationalist og stolt af mit lands historie og alt det blod, sved og tårer, som mange forfædre i dette land har gydt for, at Danmark idag er et dejligt og velfungerende land. Jo selvfølgelig har vi fejl og rigeligt med idioter her til lands. Deraf termen det er menneskeligt at fejle og det vil menneskeheden gøre herfra til kloden er smeltet.
At der har været tosser, som har misbrugt termen national under vejs i historien er deres problem, plus dem, som pludselig ser definitionen knyttet uvilkårligt sammen med de pågældende tosser. Hvad er alternativet? Internationalist og multikulturel? De er sgu da ligeså, om ikke endnu mere tossede. Vores lille land topper 80-90% af samtlige velfærds- velstands- tilfredsheds- og demokratimålinger fra OECD og diverse andre organisationer år efter år. Er det ikke lidt at være stolt over på en klode med 220 nationer?
Det er sgu ikk' så ringe endda mor Karen!
Jo, som en dansker så flot udtrykte det, da han stjal billedet fra alle udlændingene i en film:
GOD WILLS IT!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6 - Ja det vidste jeg da godt og jeg har heller ikke noget problem, med lige at glemme Olsen tøserne i den sammenhæng. Men til gengæld vidste jeg ikke #7, at Eliza Dushku også havde danske aner.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg vidste det heler ikke. jeg kunne ikke engang huske hende før jeg tjekkede dit link.
Og hvad er det enlig for noget... altså med hendes mor? hvorfor er det altid moderen der er for grim? er vi Danske mænd virkelig så grimme at vi ikke kan score de udenlandske sild? lol
#11 filmz-Liou 17 år siden
Det kunne Jessica Alba også
#12 filmz-Bruce 17 år siden
At der har været tosser, som har misbrugt termen national under vejs i historien er deres problem, plus dem, som pludselig ser definitionen knyttet uvilkårligt sammen med de pågældende tosser. Hvad er alternativet? Internationalist og multikulturel? De er sgu da ligeså, om ikke endnu mere tossede. Vores lille land topper 80-90% af samtlige velfærds- velstands- tilfredsheds- og demokratimålinger fra OECD og diverse andre organisationer år efter år. Er det ikke lidt at være stolt over på en klode med 220 nationer?
Det er sgu ikk' så ringe endda mor Karen!
Jo, som en dansker så flot udtrykte det, da han stjal billedet fra alle udlændingene i en film:
GOD WILLS IT!!!
#13 Åkepool 17 år siden
Men til gengæld vidste jeg ikke #7, at Eliza Dushku også havde danske aner.
#14 Steffan Rasmussen 17 år siden
Eliza Dushku på wikipedia
#15 filmz-Liou 17 år siden
Jeg vidste det heler ikke. jeg kunne ikke engang huske hende før jeg tjekkede dit link.
Og hvad er det enlig for noget... altså med hendes mor? hvorfor er det altid moderen der er for grim? er vi Danske mænd virkelig så grimme at vi ikke kan score de udenlandske sild? lol
#16 Steffan Rasmussen 17 år siden
#17 filmz-Liou 17 år siden
Det var nu blot en joke men ja, nogen kan.
#18 Steffan Rasmussen 17 år siden