Gravatar

#1021 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg er så bestemt nærrig hvad det her angår. Det har nemlig fungeret glimrende indtil nu, så jeg har svært ved at se fordelen. Jeg prøver lige at finde en anden gratis server, inden jeg beslutter mig for at spendere yderligere 30 kr om måneden på Netflix.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1022 Kisbye 12 år siden

Som tidligere nævnt, så var det ikke en gratis server. Den tilhører UnoDNS/UnoTelly og koster minimun $3.99 om måneden. Det undre mig også at i kunne bruge den. Det tyder på en fejl et sted i deres system, som nu er blevet rettet.

Hvis du har dansk netflix, kan du spare et par kroner ved istedet at oprette en amerikansk netflix og bruge for eksempel Unblock Us.

Dansk netflix: 79 kr

Us netflix: $7.99
Unblock us: $4.99
Ialt: $12,98 eller ca 75 kr
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1023 SlasherFan90 12 år siden

Hvis der ønskes adgang til den amerikanske Netflix, kan jeg varmt anbefale følgende plug-in til Google Chrome - som er gratis - og gør det let at skifte mellem den danske og amerikanske Netflix.

http://www.mediahint.com/install_chrome.html

En ven som har Netflix, har brugt dette i et år, og det har virket lige siden.
Gravatar

#1024 Kisbye 12 år siden

Har også lagt mærke til der er et par plugins. Har ikke prøvet dem, men har hørt at mange af dem skulle virke fint.
Kan man kun skifte imellem Danmark og US Netflix?
Man skal være klar over at den amerikanske jo heller ikke har alt. Der ligger indhold på Brasilien, Irland og Canada, der ikke ligger på de andre.
Derudover er det en stor ulempe at det kun virker i browseren. Mange af os bruger Smart TV eller diverse enheder som er sluttet til fjernsynet.

Men det er da fint alternativ hvis man kan leve med begrænsningerne.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1025 SlasherFan90 12 år siden

Kisbye (1024) skrev:
Kan man kun skifte imellem Danmark og US Netflix?

Det plug-in jeg henviste til, virker kun til US-DK/DK-US. Men der findes mange andre, gratis plug-ins der åbner for mange andre regioner.

Jeg er godt klar over, at der er mange der nyder godt af netflix på SMART-tv, PS3, osv. Men hvis man ledte efter et billigt(gratis) alternativ til en browser, så er plug-ins vejen :-)
Gravatar

#1026 Kruse 12 år siden

"End of Watch" er blevet lagt ud på den amerikanske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1027 Outbound Sith 12 år siden

Cool! :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#1028 misuma 12 år siden

Uh nice, Kruse!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1029 Kruse 12 år siden

Jeg har hørt gode ting om den, så jeg ser selv frem til at se den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1030 Wangsgaard 12 år siden

Skal også have købt mig Us Unblock når nu jeg skal til at være arbejdsløs :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: