Gravatar

#111 Lawman. 12 år siden

#108 - tror ikke der er noget til hinder for at have flere instant queues på flere forskellige konti. Det er jo klart at queuen ikke følger med, da udvalget ikke er det samme i de forskellige lande og så er det måske lidt bøvlet at administrere.

Either way synes jeg ikke det er det store problem - jeg er bare glad for at jeg via ét abonnement kan benytte flere forskellige udgaver af Netflix:)
Gravatar

#112 DarkLight 12 år siden

Så vidt jeg kan se, er der ingen instant queue i DK.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#113 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

http://www.comon.dk/art/221174/10-ting-du-skal-vid...

5. Huskesedlen får folk til at se færre film
Hvis du har prøvet Netflix i USA, vil du bemærke, at den danske udgave af Netflix ikke giver brugerne mulighed for at gemme film, som de gerne vil se på et senere tidspunkt. Netflix har fjernet "køen" (queue).

Produktchef Neil Hunt forklarer, at køen er et levn fra dengang, da Netflix kun sendte fysiske dvd'er med posten til kunderne. Kunderne kunne forvente at modtage nogle af de øverst placerede titler på listen. Men i en digital verden er køen en hæmsko, siger Netflix efter at have testet i USA.

"Der sker typisk det, at folk tilføjer en masse film, som de bilder sig ind, at deres fremtidige "jeg" gerne vil se. Ofte seriøse dokumentarfilm og lignende, men når de endelig sidder foran skærmen, så er det sjældent det, de har lyst til, når det kommer til stykket. Og hvis vi præsenterer folk for 50-100 film, som de ikke gider se, går kunderne over på kabel-tv igen. I USA kan vi se på test, at køen ofte medfører, at folk ser færre film," siger Neil Hunt.

En ny intelligent måde at lave huskelister på testes, men kommer næppe til Danmark før 2013.
Gravatar

#114 Outbound Sith 12 år siden

utyske (113) skrev:
http://www.comon.dk/art/221174/10-ting-du-skal-vide-om-netflix

5. Huskesedlen får folk til at se færre film
Hvis du har prøvet Netflix i USA, vil du bemærke, at den danske udgave af Netflix ikke giver brugerne mulighed for at gemme film, som de gerne vil se på et senere tidspunkt. Netflix har fjernet "køen" (queue).

Produktchef Neil Hunt forklarer, at køen er et levn fra dengang, da Netflix kun sendte fysiske dvd'er med posten til kunderne. Kunderne kunne forvente at modtage nogle af de øverst placerede titler på listen. Men i en digital verden er køen en hæmsko, siger Netflix efter at have testet i USA.

"Der sker typisk det, at folk tilføjer en masse film, som de bilder sig ind, at deres fremtidige "jeg" gerne vil se. Ofte seriøse dokumentarfilm og lignende, men når de endelig sidder foran skærmen, så er det sjældent det, de har lyst til, når det kommer til stykket. Og hvis vi præsenterer folk for 50-100 film, som de ikke gider se, går kunderne over på kabel-tv igen. I USA kan vi se på test, at køen ofte medfører, at folk ser færre film," siger Neil Hunt.

En ny intelligent måde at lave huskelister på testes, men kommer næppe til Danmark før 2013.

Det kan jeg desværre i høj grad nikke genkendende til...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#115 DarkLight 12 år siden

Så giv i det mindste folk et valg, istedet for at spille bedrevidende...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#116 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Ja, jeg er nu oss' ret godt tilfreds med muligheden, ikke mindst for at holde styr på serier, som jeg følger.
Gravatar

#117 HelmerJ 12 år siden

Jeg er nu også ret vildt med den kø, gad bare godt at ting forsvandt når man blev færdig med det, har da fået set og slette 6-7 film fra min kø den sidste måned
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#118 Lawman. 12 år siden

Synes det er smart i forhold til serier som man følger, men kan godt nikke genkendende til det han siger, idet jeg ofte tilføjer film som jeg endnu ikke har fået set:)
Gravatar

#119 Snaden 12 år siden

Angående rating systemet i Netflix. Hjælper det noget at rate filmene. Jeg tænker på om det har indflydelse på hvilke film, der kommer om, som kunne have interesse.
Gravatar

#120 DarkLight 12 år siden

Jeg tror kun det bliver brugt til at forsøge at foreslå film til dig.

Skriv ny kommentar: