Gravatar

#131 MMB 11 år siden

utyske (130) skrev:
Ja, de understøtter alle lande, hvor Netflix kører.


Awesome, jeg går ud fra, at man kan bruge funktionen til alt muligt andet end Netflix også? Jeg tænker fx, hvis du er i udlandet en uge og gerne vil se noget på en dansk hjemmeside?
Gravatar

#132 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Foeller (131) skrev:
Awesome, jeg går ud fra, at man kan bruge funktionen til alt muligt andet end Netflix også? Jeg tænker fx, hvis du er i udlandet en uge og gerne vil se noget på en dansk hjemmeside?


Indtil videre, understøtter de ikke Danmark, så på den måde kan du ikke bruge det. Men man kan fx. bruge det til andre amerikanske streaming-tjenester som Hulu, man kan få Google Music til at køre og jeg til tro, at man kan bruge det til at se fx. BBC's udvalg med den britiske DNS.
Gravatar

#133 MMB 11 år siden

utyske (132) skrev:
Indtil videre, understøtter de ikke Danmark, så på den måde kan du ikke bruge det. Men man kan fx. bruge det til andre amerikanske streaming-tjenester som Hulu, man kan få Google Music til at køre og jeg til tro, at man kan bruge det til at se fx. BBC's udvalg med den britiske DNS.


Jeg læste på deres hjemmeside, at de arbejder på Danmark som næste land. Så i princippet kan man fx godt afspille videoer på DR's hjemmeside, som ellers er geoblocked?
Gravatar

#134 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Foeller (133) skrev:
Jeg læste på deres hjemmeside, at de arbejder på Danmark som næste land. Så i princippet kan man fx godt afspille videoer på DR's hjemmeside, som ellers er geoblocked?

Det burde man kunne, ja.
Gravatar

#135 MMB 11 år siden

Awesome! Hvis det ikke virker, blamer jeg dig. ;P
Gravatar

#136 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Foeller (135) skrev:
Awesome! Hvis det ikke virker, blamer jeg dig. ;P


Det tager jeg med ophøjet ligegyldighed. ;)
Gravatar

#137 Riqon 11 år siden

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8362951 skrev:
Vilkårene innebærer blant annet at du frasier deg enhver rett til å gå til rettslige skritt for å forsvare dine forbrukerrettigheter.

Du frasier deg enhver rett til en rettergang med dommer og jury eller deltakelse i gruppesøksmål.

Skriver du under vilkårene, må du også vite at de er gjeldende selv etter at du eventuelt har sagt opp ditt medlemskap.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#138 Thomsen 11 år siden

#137 - Ja ja, det kan de skrive alt det, de vil. Men det gælder alligevel ikke efter dansk lov. Man frasiger sig intet, selvom man har skrevet under (dvs. godkendt) aftalen.

Jf. http://nordjyske.dk/nyheder/boede-muligvis-paa-vej...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#139 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

Nå jeg kan godt bruge Netflix på PS3 men ikke på min PC, hvilket jeg kan leve med. Det ser dog ud til at være et problem som har ramt andre også. Altid noget at man ikke er den eneste med det problem. Desværre ser det ikke ud til at der er en specifik løsning på det.

En anden ting er at man åbenbart kun kan kontakte Netflix telefonisk, hvilket jeg også finder problematisk.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#140 Highland Park 11 år siden

#137: Det er altid et godt tegn. :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: