Gravatar

#701 RasmusFL 11 år siden

Er der andre der har set Breaking Bad-afsnittet 'Crawlspace' på netflix og lagde mærke til et mildest talt besynderligt billede af et flyvende objekt over hovederne på jesse og gus?
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#702 dyg 11 år siden

Jeg faldt lige over Journey To The Seventh Planet på Netflix US!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#703 Thomsen 11 år siden

#702 - Ah, fantastisk dansk exploitation! Ikke helt lige så sjov som Reptilicus, fordi man mangler dens håbløse danske replikker. Men det er nu stadigvæk stort at se Ove Sprogøe som astronaut og høre Otte Brandenburgs lækre kendingsmelodi til sidst. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#704 Riqon 11 år siden

Fantastisk - jeg klikkede lige på YouBio banneret her på siden og fik 404-fejl. Jeg tager det som et tegn ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#705 Lavendel 11 år siden

Er der nogen der gider tjekke den her ? http://filmz.dk/forum/tagwall/viaplay-78209
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#706 DarkLight 11 år siden

Lavendel (705) skrev:
Er der nogen der gider tjekke den her ? http://filmz.dk/forum/tagwall/viaplay-78209

Checket.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#707 Highland Park 11 år siden

Uchecket.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#708 Lavendel 11 år siden

Highland Park (707) skrev:
Uchecket.

DarkLight (706) skrev:
Checket.
Jeg har ikke set jer skrive nogen indlæg.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#709 DarkLight 11 år siden

Det stod der heller ikke vi skulle. Der stod vi skulle tjekke indlægget. Det er checket. :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#710 misuma 11 år siden

Bare ved at pille lidt ved PS3'eren, har jeg nu amerikansk Netflix. Det' nemt, det' fedt og serier skal checkes ud.

Touch, Alphas, United States Of Tara m.fl.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: