Gravatar

#31 Outbound Sith 18 år siden

Har sendt invitationer til et par stykker. Bare så I ved, det... :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#32 dyg 18 år siden

Er du softwareudvikler med en uddannelse som ingeniør, datalog eller lignende, og interesseret i job ved Danmarks største privatejede softwarehus beliggende i Århus, så send en ansøgning til Systematic.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 myggen 18 år siden

#31: Og jeg har accepteret - bare så du ved det !! :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#34 McPeter 18 år siden

Jeg er netop for et par uger siden blevet færdiguddannet... så nu er jeg Civilingeniør i International Teknologiledelse! :-)

Mangler dog stadig lige at finde mig et job...

Ikke for at prale... eller jo det er det faktisk for jeg er ret stolt :-) så sluttede jeg af med et 10-tal for mit afgangsprojekt... :-D Ikke dårligt...

Hvis der er nogen der skulle have et job til mig må I endelig skrive... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#35 davenport 18 år siden

Vi mangler en fejedreng, men det er nok ikke lige det du mener?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 davenport 18 år siden

HELPDESK COORDINATOR
TNT Express (Arbejdspladsen ligger i Kolding kommune)
Helpdesk coordinator til TNT Express i Kolding

Har du lyst til yde vores IT brugere og kunder i Norden support og god service?
Vi søger til vores nordeuropæiske IT help desk i Kolding en velkvalificeret IT Helpdesk coordinator. Du kommer til at indgå i et team på 3 personer, der servicerer både kunder og interne IT brugere i Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Dine primære arbejdsopgaver vil være "1'st level" telefon support, styring af rettigheder og koordinering af opgaver med lokale IT-medarbejdere i landene. Du bliver ansvarlig for at yde en optimal service både på telefoniske og elektroniske henvendelser. Du skal have mod på en travl hverdag, hvor tingene kan gå meget stærkt.
Arbejdstiden vil være 37 timer ugenligt imellem 06:00 og 19:00. Der forventes en vis fleksibilitet.

Opgaverne er mangeartede og du får ansvaret for:
Besvare interne og eksterne support kald, og registrere disse i TNT's Help desk system
Yde "1'st level" support - og sikre at vores høje service niveau fastholdes
Koordinere "2'nd level" support med lokal IT i de nordiske lande
Vedligeholde databaser
Udvikle og dokumentere "best practice" og dele viden med regionen

TNTs nye Helpdesk co-ordinator:
Du er rutineret PC super bruger, med minimum PC kørekort og flair for IT
Du har kendskab til netværk (TCP/IP og routing)
Du har kendskab til Microsoft produkterne (Windows og Office)
Kendskab til Citrix miljø og Lotus Notes er en fordel
Du er velformuleret i skrift og tale på dansk og engelsk, og kendskab til svensk er en fordel
Du er struktureret, og kan arbejde disciplineret med dokumentation af løsninger
Du har erfaring med help desk eller telefon support

Personen bag stillingen:
Er selvdreven, og kan arbejde både selvstændigt og i teams
Er udadvendt med et godt humør
Serviceminded og fleksibel med en god postiv indstilling
Fokuserer på løsninger, frem for at se problemer
Kan kommunikere på flere niveauer
Trives med en travl hverdag og formår at bevare overblikket når det går stærkt

Det er et krav for ansættelsen, at du har en acceptabel straffeattest.

Har du brug for mere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte supervisor Jesper Meyer på telefon 7938 0661 eller e-mail [email protected]

Sådan gør du:
Har du den rigtige profil og den nødvendige entusiasme, så er vi spændt på at høre fra dig hurtigst muligt. Send din ansøgning sammen med dit CV til:

TNT Express
Jernholmen 28-32
2650 Hvidovre
Att: Personale afdelingen - Helpdesk
Email: [email protected]
Gravatar

#37 davenport 18 år siden

http://jobhr.ofir.dk/CPI/V2/Apps/PositionPosting/o...

Kommerciel chef, e-handel SAM Headhunting A/S

Domicil Region Syddanmark

Virksomhedstype Byggebranchen
ID 4572
Kontakt Ulrik Andersen

Kontakt mig vedrørende dette job
Beskrivelse

Til spændende virksomhed søges en kommerciel chef, som kan opbygge og drive en e-handelsforretning indenfor byggebranchen.

VIRKSOMHEDEN

Der er tale om en mellemstor virksomhed indenfor byggebranchen.

Virksomhedens udvikling har gennem årene været sund og stabil og i et gunstigt marked er det lykkedes for virksomheden at øge sin markedsandel.

STILLINGEN

En stærk stigende interesse for handel over internettet generelt har givet inspiration til en satsning på et nyt strategisk forretningsområde. Forretningsområdet dækker salg af alle virksomhedens produkter over internettet.

Til at etablere dette forretningsområde leder vi efter en kommerciel chef, der skal bygge hele konceptet op fra bunden.

Den nye kommercielle chef skal referere til den adm. direktør og vil indgå i ledergruppen.

Stillingen er selvsagt ny i organisationen, og der er til at starte med intet personaleansvar.

OPGAVEN

Den nye kommercielle chef vil få det daglige ansvar for udviklingen af forretningsområdet.

Ansvaret vil indebære det fulde resultatmæssige ansvar for e-handelsfunktionen.

Den første væsentlige parameter for succes i jobbet vil være at få implementeret hele konceptet i virksomheden.

Der er mange muligheder for ekspansion i forretningsområdet, og for den rette person vil der være gode muligheder for med succes at kunne få god solid vækst i denne del af e-handelsmarkedet.

Stillingen ligger kraftigt op til, at den nye kommercielle chef helt selvstændigt skal kunne danne rammerne for denne del af forretningen. Den nye kommercielle chef er kun begrænset af sin egen kreative indsats og købmandskab for at få succesen i hus.

Nøgleopgaverne vil være:

Opbygning af konceptet (positionering, pris, sortiment, logistik etc.)
Budget- og resultatansvarlig for forretningsområdet/afdelingen
KANDIDATEN

Den ideelle kandidat har erfaring med e-handel indenfor byggebranchen, kombineret med solid salgs- og markedsføringserfaring. Han kan også sidde i lignende stilling i andre brancher, men mangler udfordringer og udviklingsmuligheder.

Du har sandsynligvis en HD eller Cand. Merc. Indenfor salg/markedsføring, men det er ikke noget krav. Dokumenteret erfaring og succes med e-handel med store sortimenter og dine menneskelige egenskaber vægter højest.

Vi forestiller os, at du har følgende profil:

Du har erfaring med e-handelsprojekter/-systemer.
Du er i besiddelse af et godt købmandskab.
Du er en god organisator.
Du har gerne et fagligt kendskab til byggebranchen.
Du ser muligheder frem for begrænsninger og er initiativrig samt handlekraftig.
Du skaber gode samarbejdsrelationer og er i stand til at håndtere og bevare overblikket i pressede situationer.
Du er vedholdende og følger de planlagte strategier. Holder fokus.
Du tør tage en beslutning, når det er påkrævet.
ØVRIGE FORHOLD

Domicil:
Kandidaten forventes at have eller tage bopæl i lokalområdet eller alternativt inden for en rimelig køreafstand til virksomheden.

Tiltrædelse:
Snarest, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Løn og tiltrædelse

Der tilbydes en attraktiv gagepakke som står i forhold til dine kvalifikationer

ANSØGNINGSFRIST

SAM Headhunting får mange henvendelser på jobannoncer. Samtidig arbejder vi med egentlig headhunting samt vores egen, meget omfattende CV-database, hvorfra vi udvælger kandidater med den rette profil til jobbet. Når vi vurderer, at vi har et tilstrækkeligt antal egnede kandidater, tages jobannoncen af vores hjemmeside. Hvis denne stilling har din interesse, vil vi derfor opfordre dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.

ANSØGNING

Du kan søge stillingen ved at klikke på navnet på kontaktpersonen eller linket ”Jeg vil gerne kontaktes vedrørende dette job” øverst på denne side, hvorved du også får mulighed for at indtaste dit CV og lade det indgå i vores database. Såfremt dit CV allerede ligger i vores database, behøver du blot at referere til dit journalnummer. Alternativt kan du sende ansøgning og CV på nedenstående mail-adresse.

SAM Headhunting A/S

Ulrik Bo Andersen, Partner

Bakkegårdsvej 33

5330 Munkebo

Tlf.: 2632 8221

E-mail: [email protected]

Gravatar

#38 cyberzed 18 år siden

Det lyder lige som et job for mig :) får man lov til at sidde med benene oppe hele dagen?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#39 davenport 18 år siden

- Bare du ikke snorker ;)
Gravatar

#40 McPeter 18 år siden

ROFL LOL, etc - det her er simpelthen noget af det sjoveste jeg nogensinde har oplevet.

Har lige "uploadet" mit CV til jobnet.dk som de siger man skal indenfor en måned. Det er også fint nok, bortset fra selve systemet er mega dårligt og jeg ikke engang kan placere mig i en ingeniør-kategori. Når man så er færdig så kommer den op med 10 jobforslag på baggrund af ens CV...

Ku ikke lade være med at grine af det 3.øverste forslag til mig:
Afløser til Pølsevogn
og så var der et meget typisk pølsevognsnavn - Knuds Pølser eller sådan noget...

Så det er altså hvad man kan blive i Danmark efter at have læst i 5 år... Haha...

Tror sgu jeg vil benytte mig af andre sider end jobnet.dk fremover... :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: