Gravatar

#21 azathoth 22 år siden

Hmm DarkLight... ikke særlig pænt at sammenligne vores nye anmelder med hhv. en giraf og en hest.

Ka du så opføre dig ordentligt!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#22 filmz-cko 22 år siden

LOL der findes da mange ander og værre dyr, en ko eller måske et svin... giraffer er alt for seje (og utroligt flotte)

bare en lam kommentar... :)
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"

#23 22 år siden

Hey Hey Filmz - folk

Tak for den overvældende velkomst. Jeg er meget beæret! Og jo tak - jeg skal gøre mit bedste for at bevise, at kvinder, film og anmeldelser kan gå op i en højere enhed. For det skal der jo ikke herske nogen tvivl om at det er en winning combination!
Jeg glæder mig til at holde jer underrettet om filmens forunderlige verden samt dette og hint under den kommende Berlin Film festival.
Vi ses derude,
:-) Elle
Gravatar

#24 filmz-Elle 22 år siden

Ola la ...så fik jeg også lige logget mig ind. Det der med password.. svært at huske hvad man fandt på af originaliteter den dag man oprettede sig.
Nå men. Jeg kæmper med eksamensopgave for øjeblikket, så vil nok ikke være så aktiv inden for den næste måned, men... så kan jeg til gengæld også underholde hele januar om den narrative struktur og følelsernes virkning i Reconstruction. Glæd jer :-)
Gravatar

#25 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

We shall..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: