#40 - Nu har Henrik (og de andre bag designet) jo en del erfaring fra Newz og Filmz (og sikkert også andre ting).
Selvom der er ting ved det nuværende design, som jeg ikke bryder mig om, så nægter jeg at tro, at det nye kommer til at "misbruge" stylesheets, og læsevenligheden forbliver helt sikkert også god.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg kunne godt tænke mig et lidt bedre system til at styre "Egne samt interessante diskussioner.. det bliver et rod med tiden. Måske et sorterings- og afkrydsnings-system?
Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at vælge et "Corporate Forum Design" bare til forum'et. Som er simpelt, uden reklamer, sort/hvid design, som kan "blende ind" i det man laver på jobbet, så man ikke skal lure om der er nogen i nærheden :D
En permant boss knap!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
At man ikke kan rette i gamle indlæg er en rimelig ny ting, så den tror jeg ikke bliver pillet ved. Og det er vel egentlig også godt nok. 10 minutter er vel lang tid nok, til at gennemlæse den for fejl.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
->Admins: Kommer der en HD/BR-anmelderdel, ligesom I pt har biograf og DVD? Kunne jo være ret interessandt at læse nogle af jeres IMO gode anmeldelser af de nye medier. Der er jo allerede en del brugere her fra filmz der er i fuld gang med at købe HD/BR-skiver og skal da også selv til det på et tidspunkt, så det kunne jo være rart at høre jeres dom over en bestemt udgivelse inden.
#41 dyg 18 år siden
Selvom der er ting ved det nuværende design, som jeg ikke bryder mig om, så nægter jeg at tro, at det nye kommer til at "misbruge" stylesheets, og læsevenligheden forbliver helt sikkert også god.
#42 cyberzed 18 år siden
#43 filmz-Kragmose 18 år siden
#44 elwood 18 år siden
Det lidt svært at holde sig opdateret om evt. bacon nyt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 filmz-Bruce 18 år siden
En permant boss knap!
#46 Bony 18 år siden
#47 DarkLight 18 år siden
#48 cyberzed 18 år siden
#49 dyg 18 år siden
#50 McPeter 18 år siden
Blot et ønske/en tanke... :-)