#38 Nu er jeg jo så heldig at bo i en 1 værelses lejlighed i midten af København, med ca. 10 min. til centrum. Jeg tjener 400 om måneden (SU + Salgsassistent i Irma) og betaler 500 om mdr. for lejligheden. Så det er ikke der mine bekymringer ligger.. ;)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Nytårsforstæt ... hmmmm et af dem er at få nyt dvd/lyd-anlæg, skiftet flere af mine VHS'er ud med DVD-udgaver, men mest af alt få mit animationsprojekt op at køre uden større problemer.
# 48 Jo da ! Hvad jeg må/kan afsøre er at det bliver et sted, hvor man både kan søge information om animatorer, film, shorts, teknik osv., men også diskutere og læse nyheder lidt i stil med her på filmz.dk, men også udveksle erfaringer og skabe kontakt mellem animatorer og producere osv på tværs af landegrænserne.
Det er et stort projekt, hvor der er mange tilladelser og andre ting, der skal i hus før vi kan åbne, men sjovt er det :)
#49 - FEDT - det lyder godt nok spændende!!! Er det dansk eller internationalt (du skriver på tværs af landegrænserne)? Er der en foreløbig dato vi kan gå og tælle ned til eller er det bare sådan noget der kommer når vi mindst venter det?! :-)
#41 McPeter 22 år siden
#42 filmz-Kadann 22 år siden
Hehe, dog ikke. Jeg er ikke studerende mere, men har ikke fundet et nyt sted at bo endnu, så jeg holder stadig fast i lejligheden. ;)
Så nu har jeg råd til at købe DVD'ere, uden at spare på vasken.
#43 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#44 Skobbolop 22 år siden
4000 perhaps?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#45 lagoni 22 år siden
500 pr måned for en lejlighed...?
#46 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#45 Ja.. Det er selvf. min mor der ejer den.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#47 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#48 McPeter 22 år siden
#49 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Det er et stort projekt, hvor der er mange tilladelser og andre ting, der skal i hus før vi kan åbne, men sjovt er det :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#50 McPeter 22 år siden
Pøj, pøj med det - glæder mig!