Gravatar

#11 dyg 19 år siden

#10 - Det forstod jeg ikke.. Ulempe? Du kender åbenbart ikke davenport godt nok.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 McPeter 19 år siden

#10 - ulempen ved en 4L fustage er at den lynhurtigt er tom... ;-) Og SÅ meget er 25L da heller ik?! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 stefsims 19 år siden

#10 Ja jeg forstår heller ikke. En ulempe at man skal drikke meget øl !? Det eneste tidspunkt øl er en ulempe er når man ikke har mere.
Ps. Har købt nogle Wildemoes Påske Ale i den lokale Brugsen. De skal nydes i aften til Walk the Line.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#14 filmz-vassago 19 år siden

Ulempen er, at den umiddelbart kun "holder" en uges tid, måske to - hvilket betyder at man kan "risikere" at skulle drikke 5-10 fad om dagen (alt afhængig af glasstr.) Det er jo godt nok, men hvis man nu ikke når det, så skal man jo hælde øllet ud... Det er skidt...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 davenport 19 år siden

???

Jeg forstår ikke problemet? 5-10 fad om dagen.. Du må mene om eftermiddagen!

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 chuck 19 år siden

Fadøl hører sommeren til. Genial idé. Albani lancerede deres minianlæg for små fem år siden, og det smager herligt. Altså ikke fem år gammelt øl :) Har smagt Albanis fadøl et par gange, når vi har haft grillfest eller lignende. Det kostede 150 kr. for 10-12 liter, hvis jeg ikke tager meget fejl. Så 500 kr. i pant for kækken.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#17 McPeter 19 år siden

#16 - 150kr for 10-12L er jo også LANGT mere overkommeligt end 144kr for 4L...

Har du et link til sådan en?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 davenport 19 år siden

Eller endnu bedre: Hvornår holder du fest? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 lyspunkt 19 år siden

#16 Keggy, som jeg mener den hed, blev produceret på Micro Matic i Odense for snart 15 år siden, men jeg mener at de stoppede produktionen igen.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#20 DarkLight 19 år siden

Jaaaaaaaaaaa, fest!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: