Gravatar

#41 SpielbergFreak 22 år siden

LEGO er uden tvivl, eller var det fedeste legetøj!

Synes bare det er blevet alt for overfladisk, man tar fire elementer, og vupti så har man en brændstation. Det var meget federe da jeg var lille, der skulle man rigtigt sidde og bygge.

Tilgengæld de der store STAR WARS modeller til et par tusind med 1500 klodser, de er sgu for fede.

Man kan få The Executor (Vaders Star destroyer), den skulle være lidt under en meter når den var færdigtbygget.
Gravatar

#42 McPeter 22 år siden

#42 - LEGO er uden tvivl noget af det mest geniale legetøj der nogensinde er lavet... Du har ret i at det ikke er det samme som i 'gamle dage', men det bliver der lavet om på når jeg er færdiguddannet og de ansætter mig! Så skal jeg nok vise dem! :-)
Så vidt jeg ved er det ikke blevet lavet endnu, men hvad ville du f.eks. sige til Indiana Jones-LEGO?! Det kunne da være for vildt! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#43 SpielbergFreak 22 år siden

Det kunne være bonus! LEGO i alle Spielbergs "farver"

Hvilken uddannelse er du igang med?
Gravatar

#44 McPeter 22 år siden

#43 - Jeg læser til eksport-ingeniør... ja, nu ved jeg godt at du tænker at det så vil sige en der eksporterer ting, men sagen er den at vi lærer en lille smule om en hel masse ting, herunder at arbejde med produktudvikling/projekter... Håber derfor at vide nok om en de forskellige ting til at kunne bevare overblikket i f.eks. en LEGO produktudvikling-gruppe. I og med at jeg kommer til at vide noget om både det tekniske sprog og det merkantile sprog, samt ganske almindelige fremmedsprog, skulle det være lettere at samle trådene fra de forskellige afdelinger... Med andre ord at virke som 'oversætter' mellem teknik-nørderne nede i kælderen og smart-ass-økonomerne oppe på første sal... (ikke at jeg har nogen stereotype fordomme) :-)
Men det er bare en lille drøm jeg går og har...har altid leget meget med lego som knægt og regner alligevel aldrig med at blive rigtigt voksen... :-) Tænker jeg nok vil passe meget godt ind?! Håber da den bliver til noget, men ellers finder jeg jo nok på noget andet?! :-)

Og så må jeg nok hellere stoppe al denne off-topic snak... Undskyld til jer der føler jer generede over det...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#45 SpielbergFreak 22 år siden

Det lyder sgu stort, min største drøm for nogle år siden var at blive produktudvikler og idèmand hos LEGO. men nu vil jeg såmænd "bare" søge in på filmskolen her om et par år.

Ja nu må vi hellere ligge kassedame snakken til side.

Nu er det os to der er de ondeste badguys;-)
Gravatar

#46 Captain Vallo 22 år siden

Her sidder "de hårde hunde" og debaterer filmskurke.
Men med ét:
Fuckin' LEGO klodser?!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: