Dem jeg får på DVD som jeg allerede har på VHS plejer jeg at forære min lillesøster... De andre VHS-bånd har jeg beholdt - de plejer at være gode til at fylde hænderne på venner der er helt ivrige for at låne nogle af ens film.... Og stik så af med dig min dreng... :-D
Størstedelen af mine VHS-film, med undtagelse af nogle Star Wars film og så Blade Runner, blev foræret til min far og min onkel, da jeg ikke rigtigt kunne finde nogen der har interesseret at købe dem.
Men det er oss' fint nok, fordi det skabte en god bunke plads på reolerne. :)
eftersom min samling af VHSer langt overstiger min sølle DVD-wannabe-samling, har jeg beholdt alle mine bånd og de står fint arrangeret på en hylde. Hvis jeg droppede dem, ville jeg jo bare ligne en taber med næsten ingen film... Og fordi de fylder så meget, har jeg dem stående i to lag (hvilket gør folk opmærksom på :) ), så det ser ud som om jeg har mange gode film, alle de dårlige står bagerst :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
eller øhm... jeg sidder nu - fredag formiddag, jeg var sidst på nettet i nat kl 2 uden speciel grund, bare for at være på nettet - og prøver at fortælle folk jeg ikke kender at jeg ikke er en taber... det kan man så tænke lidt over :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Man er skam ingen taber hvis man ejer VHS bånd... Hvis jeg ikke købte VHS bånd fordi jeg ikke ville være taber, ville jeg ikke eje den orginale udgave af Touch Of Evil!!!! Og SÅ ville jeg føle mig lidt mere taber agtig end jeg gør MED den film... hæhæ...
Nu skal jeg bare have fat på DVD versionen, hvor de har ændret en del (vistnok også startescene med det kendte craneshot... noget med at musikken ikke er der tsk tsk)
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#41 McPeter 22 år siden
#42 filmz-Kadann 22 år siden
Men det er oss' fint nok, fordi det skabte en god bunke plads på reolerne. :)
#43 lagoni 22 år siden
#44 Patriarch 22 år siden
#45 lagoni 22 år siden
jeg kan bare ikke få mig selv til at give mine bånd væk, der er trods alt en del gode film
#46 DarkLight 22 år siden
Jeg kan ikke se den store forskel mellem DVD og VHS og ordret 'taber' ?
#47 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#48 DarkLight 22 år siden
#49 lagoni 22 år siden
eller øhm... jeg sidder nu - fredag formiddag, jeg var sidst på nettet i nat kl 2 uden speciel grund, bare for at være på nettet - og prøver at fortælle folk jeg ikke kender at jeg ikke er en taber... det kan man så tænke lidt over :)
#50 filmz-cko 22 år siden
Nu skal jeg bare have fat på DVD versionen, hvor de har ændret en del (vistnok også startescene med det kendte craneshot... noget med at musikken ikke er der tsk tsk)
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"