Jeg glæder mig til at høre mere fra dig... Det lyder ret proft (og det er ikke kun lyden i sig selv), men kan du holde samme kvalitet i et 90+ min score mon?
Hehehe rart med et ærligt menneske for en gangs skyld:-D Du har ihvertfald potentiale til det synes jeg! Men ja, sådan noget skal man så lave på fuldtid, og det er jo altid lidt af en satsning. Men fedt at følge lidt med i din udvikling da:-D
Nu laver jeg faktisk musik på fuld tid (når ikke jeg laver brætspil ;)).
Men man behøver jo ikke at være superman til det af den grund :D. God nok ja - men man frygter lidt det er pineligt når man står foran en 60 mand orkester som indspillede James Horner dagen før :D
#26, af det jeg har hørt af det du har lavet, så har du absolut ikke noget at være pinlig over af den grund (kun hvis det var dagen efter indspilningen af et 70'er score af Williams ;)).
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#26: Frygten er en del af spillet. Hvis man ikke er nervøs når man skal præsentere sit kreative arbejde for en sal fuld af folk er der noget helt galt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 PredatorX 18 år siden
Congrats makker!
#22 Patriarch 18 år siden
Ja, det fatter jeg heller ikke en skid af. De er sku' skøre de japanere! :D
#23 PredatorX 18 år siden
Selvtak. Det er yderst velfortjent!
Jeg glæder mig til at høre mere fra dig... Det lyder ret proft (og det er ikke kun lyden i sig selv), men kan du holde samme kvalitet i et 90+ min score mon?
#24 Patriarch 18 år siden
Nej, det kan jeg ikke :) Ikke på den tid jeg har. Heldigvis er det kun op til 45min musik.
Med tiden håber jeg at blive lidt hurtigere efterhånden som jeg bliver bedre til håndværket.
#25 PredatorX 18 år siden
Hehehe rart med et ærligt menneske for en gangs skyld:-D Du har ihvertfald potentiale til det synes jeg! Men ja, sådan noget skal man så lave på fuldtid, og det er jo altid lidt af en satsning. Men fedt at følge lidt med i din udvikling da:-D
#26 Patriarch 18 år siden
Men man behøver jo ikke at være superman til det af den grund :D. God nok ja - men man frygter lidt det er pineligt når man står foran en 60 mand orkester som indspillede James Horner dagen før :D
#27 filt 18 år siden
#28 gi-jones 18 år siden
#29 jesperhp 18 år siden
#30 thomas040 18 år siden