#12 Musicalen Nine har vist ikke fået så gode anmeldelser, men der er jo også en animeret film, der hedder 9......som heller ikke har fået fantastiske anmeldelser.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#13 - Ja jeg ved der også er den animerede, men jeg går udfra når den er stavet, at det er musicalen. Det undrer mig bare at den bliver nævnt en del gange i #1, hvis den har fået dårlig kritik, for det plejer da ikke lige at gøre film til Oscar contenders?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg snakker om musicalen. :) Filmen har fået semidårlige anmeldelser, uden den er blevet haglet ned. Den blev desuden nomineret til en del Globes og en del SAG, så jeg tror, den får sneget sig ind blandt de 10 film.
#16 som det ser ud nu er jeg enig. Havde der været fem pladser, ville jeg anse den som tvivlsom, hvis ikke helt ude, men siden der er ti, så tror jeg den kommer med. Meget kan dog nå at ændre sig på den sidste måned inden afstemningen lukker.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Ud fra hvad jeg har læst og hørt er jeg også ret enig i første indlæg. Jeg har dog ikke set nogle af filmene så det er lidt svært. Jeg glæder mig dog især til at se Up in the Air, Precious og The hurt Locker - samt Inglorious Basterds som trods alt er lidt lettere at få fat på nu ;)
Håber det bliver et godt show i år med en masse forskellige film :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11 filmz-Narniabæver 14 år siden
Hannh Montana er med i opløbet!
http://www.hindustantimes.com/rssfeed/music/Miley-...
#12 Åkepool 14 år siden
#13 frahm-2 14 år siden
Musicalen Nine har vist ikke fået så gode anmeldelser, men der er jo også en animeret film, der hedder 9......som heller ikke har fået fantastiske anmeldelser.
#14 Ericmase 14 år siden
NNNNNNNNNNOOOOOOOOOO!!!!!!!!!! :-O
#15 Åkepool 14 år siden
Det undrer mig bare at den bliver nævnt en del gange i #1, hvis den har fået dårlig kritik, for det plejer da ikke lige at gøre film til Oscar contenders?
#16 MMB 14 år siden
Jeg snakker om musicalen. :)
Filmen har fået semidårlige anmeldelser, uden den er blevet haglet ned. Den blev desuden nomineret til en del Globes og en del SAG, så jeg tror, den får sneget sig ind blandt de 10 film.
#17 frahm-2 14 år siden
som det ser ud nu er jeg enig. Havde der været fem pladser, ville jeg anse den som tvivlsom, hvis ikke helt ude, men siden der er ti, så tror jeg den kommer med. Meget kan dog nå at ændre sig på den sidste måned inden afstemningen lukker.
#18 MMB 14 år siden
Jeg er helt enig; havde der 5 pladser, havde den ikke været med.
#19 Skeloboy 14 år siden
Up selvfølgelig animation.
Avatar langt de fleste af de tekniske
Resten har jeg ikke lige dannet mig et overblik over endnu:)
#20 wimmie 14 år siden
Håber det bliver et godt show i år med en masse forskellige film :D