Syntes nu kun Pharrell's samarbejde med Daft Punk lyder godt ellers så er det meh. Frozen sangen fortjente ganske fint den pris. Håber dælme ikke Gravity vinder Screenplay.
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson! Donny: What do you need that for, Dude?
Jeg er helt sikker på, at de også har matchende træningstøj :)
Haha, jeg synes det er forfriskende. De er alt det modsatte af det klinisk perfekte, som mange af deltagerne til Oscars prøver at udvise. De to var bare dem selv, selvom det var utrolig fjollet og selvironisk og det samme er Ellens måde at hoste showet på, hvor hun får involveret de kendte. Dejligt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#191 Ispep 10 år siden
#192 Driver 10 år siden
#193 Skeloboy 10 år siden
#194 Space Monster 10 år siden
― George R.R. Martin
#195 Lord Beef Jerky 10 år siden
#196 Driver 10 år siden
#197 HonoDelLoce 10 år siden
#198 TheChris 10 år siden
Donny: What do you need that for, Dude?
#199 Lord Beef Jerky 10 år siden
Smag.
#200 Driver 10 år siden
Haha, jeg synes det er forfriskende. De er alt det modsatte af det klinisk perfekte, som mange af deltagerne til Oscars prøver at udvise. De to var bare dem selv, selvom det var utrolig fjollet og selvironisk og det samme er Ellens måde at hoste showet på, hvor hun får involveret de kendte. Dejligt.