Gravatar

#231 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg synes faktisk ikke, der har været dårlige vibes før nu. Driver er bare en party pooper!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#232 Driver 10 år siden

wimmie (229) skrev:
Du svinede da Goldie Hawn ;)

Nope. Jeg sagde, at Goldie m.f. skulle lade sig ældes med ynde. Det er en kompliment til, at hun ikke har brug for botox.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#233 Driver 10 år siden

Nu skal der vist heller ikke meget til at give dig dårlige vibes Skeloboy. 9 på ignorerliste, siger mere om dig, end det gør om mig. :)

Jeg synes bare, det er tom, at I disser Ann Linn osv. uden egentlig at begrunde det med hvorfor I gør som I gør. Ude fra set så lyder ikke som nogen, der hygger jer over Oscar-uddelingen.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#234 dslacker 10 år siden

Enig - De skulle bare lade være med alt det plastic hejs.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#235 Driver 10 år siden

Lord Beef Jerky (231) skrev:
Jeg synes faktisk ikke, der har været dårlige vibes før nu. Driver er bare en party pooper!

Jeg er værre end babyskrål ;)
Gravatar

#236 Lord Beef Jerky 10 år siden

Ah, nu har jeg ikke fået sovet fordi min søn har tudet hele aftenen, så den vil jeg altså ikke give dig, Driver!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#237 Driver 10 år siden

I nat er jo så heller ikke den værste nat at blive holdt vågen på, kan du trøste dig med.
Gravatar

#238 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvad sagde hun om en sequel?!
Gravatar

#239 dslacker 10 år siden

Sådan - Hun takkede Woody - modigt - I like.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#240 Space Monster 10 år siden

Lord Beef Jerky (238) skrev:
Hvad sagde hun om en sequel?!

Den fangede jeg heller ikke...
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin

Skriv ny kommentar: