Troede faktisk de sad længere fremme, men ja gir vel fin mening og ha dem bagved.
Tja, jeg skal hellere ikke kunne vide mig sikker. DiCaprio, Leto, McConaughey og mange andre havde jo familien med oppe(mødre), så det er nok meget forskelligt.
Ellers ville mit bud være, at det kunne være journalister, akademi-medlemmer og andre mennesker der hører til i Oscar-kredsen, uden at være kendte ansigter.
Jeg tror mere, det er et spørgsmål om, hvorfor de andre sidder så langt fremme.
Men mon ikke, at et filmhold eller en person har et vist antal pladser, og så kan de selv bestemme, hvem der skal være der? Alle de nominerede + VIP's skal jo selvfølgelig være foran, og så bagi er det resten af pøblet :)
Jeg skal stadigvæk lige minde mig selv om det er instruktøren og ikke skuespilleren (primært) der er tale om, det forvirrede mig især i starten, da jeg ikke kendte instruktøren.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#281 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#282 Batsy 10 år siden
Sjovt nok sad Leonardos mor ved siden af ham, men han er squ også et stort navn og skulle jo have mor til at trøste ham igen :p
#283 Mikkel Abel 10 år siden
Tja, jeg skal hellere ikke kunne vide mig sikker. DiCaprio, Leto, McConaughey og mange andre havde jo familien med oppe(mødre), så det er nok meget forskelligt.
Men McQueens mor ses her helt nede bagved:
http://tvline.com/2014/03/02/2014-oscars-ceremony-...
Ellers ville mit bud være, at det kunne være journalister, akademi-medlemmer og andre mennesker der hører til i Oscar-kredsen, uden at være kendte ansigter.
#284 Slettet Bruger [4238666806] 10 år siden
#285 Skeloboy 10 år siden
Men mon ikke, at et filmhold eller en person har et vist antal pladser, og så kan de selv bestemme, hvem der skal være der? Alle de nominerede + VIP's skal jo selvfølgelig være foran, og så bagi er det resten af pøblet :)
#286 Kisbye 10 år siden
#287 Mikkel Abel 10 år siden
Kan ses her
Kort, men rigtig fin, enkel og inderlig optræden. :)
#288 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Modsat McQueen, der er et sort navn
#289 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#290 Mikkel Abel 10 år siden
Jep