Gravatar

#21 smolinsk 10 år siden

Er det helt taboo at komme til at sige 12 years a monkey til en kammerat jeg lige har snakket oscar show med, og så var det ikke engang med vilje:O det røg bare ud, sorry, men lidt sjovt var det altså:)
Gravatar

#22 dslacker 10 år siden

Skuespillere er skrupskøre - det er fordi de laver alle de behandlinger, at alle de gode roller går til folk uden for hollywood... tror jeg...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#23 Collateral 10 år siden

Det er lidt at fucke med sit levebrød tænker jeg også.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#24 Wangsgaard 10 år siden

Woop Woop bring on the oscars!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#25 wiseguy 10 år siden

Bliver sgu aldrig fan af Ann Lind :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#26 HonoDelLoce 10 år siden

Indtil videre har jeg også planer om at se det.. Med mindre jeg bliver for træt.. Vigtigere er det heller ikke ;)

Og hende der Ann "jeg har verdens tykkeste læg" Lin er simpelthen bare irriterende at høre på..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#27 Collateral 10 år siden

wiseguy (25) skrev:
Bliver sgu aldrig fan af Ann Lind :(
No one is...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 Driver 10 år siden

Hvad har I egentlig imod Ann Lind? De fleste gange, jeg har set hende i Go morgen Danmark, der har hun læst ret godt op på sagerne hjemmefra. Misunder I hende bare?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#29 steadi07 10 år siden

Jeg ender nok med at se en del af showet, men de gange, hvor jeg har set hele showet er det af en eller to grunde; 1) Jeg er interesseret i de nominerede film og/eller 2) Værten har potientiale til at gøre det underholdende.

Og umiddelbart, så har jeg svært ved at mønstre begejstring for nogle af de to punkter. "Gravity" var fin, men hvis den er favorit, så var de andre film ikke særligt gode... "American Hustle" var... well, noget juks, imo. Jeg er klar over, at det er en holdning, som ikke alle har, men jeg oplevede bare en facade af facade af facade, som lod til at gå efter en oscar til alle involverede.

I det mindste har min mor været så god at købe kanelgifler!

(Jeg er på besøg hjemme, hvis sidstnævnte lød lidt mærkeligt)
Gravatar

#30 Kaizer Soze 10 år siden

Sig mig er den her tråd en hetz mod Ann Lind eller hva´?
Synes ærligt talt det er noget smagsløst at læse...

Skriv ny kommentar: