Jeg synes ikke jeg kan finde noget link, fik en mail da jeg er medlem og ud fra den ser det egentlig ud til det kun er medlemmer der kan købe nu - nogen der kan be- eller afkræfte det?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Bio city århus Søndag d. 25. februar 2007 er den magiske aften, hvor vi natten igennem - direkte fra L.A. - viser Oscarshowet!
Program:
Kl. 23.00 slår vi dørene op til biografen. kl. 23.20 der bydes velkommen i salen. kl. 23.30 viser vi den Oscarnominerede eventyrfilm 'Pans Labyrint' (OBS: tilladt over 15 år). kl. 01.30 stiller vi om til Hollywood, hvor der vises Oscar pre-show. (Hvis man skal have strukket benene, ville dette være et rigtig godt tidspunkt) kl. 02.30 Oscaruddeling 2007 (offentlig visning) kl. 06.30 afsluttes natten med gratis croissanter i foyeren. kl. 06.45 tak for i år og på gensyn!
I år viser vi den Oscarnominerede eventyrfilm
Guillermo del Toros blanding af fantasi og virkelighed går ikke kun i clinch med 1930'ernes borgerkrig i Spanien, men byder også på filmpoesi af en anden verden. Og monstre, som bebor en gammel tilgroet labyrint og påstår at kende unge Ofelias sande identitet. Hun er i virkeligheden prinsesse, og Pan tilbyder hende at vende tilbage til underverdenen for at regere over sin fars magiske rige. Men først skal hun gennemføre tre prøver inden fuldmåne...
Det bliver en spændende nat med masse af drama, nerver, vindere og tabere, derfor serverer vi selvfølgelig gratis kaffe hele natten under hele arrangementet.
Billetterne til Oscar Night koster 125 kr. pr. stk. for VIP-medlemmer og 150 kr. pr. stk. for almindelige medlemmer. Du kan bestille allerede nu på tlf. 70 13 12 11 (max 4 billetter pr. kort). NB: Billetterne skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingen.
BioZonen opfordrer alle til at møde festklædte op.
Tror ikke lige jeg møder op dog, det er begrænset tror jeg hvem af mine venner der har lyst til at se det, og jeg tager ikke derind alene i hvertfald 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 ks 18 år siden
#12 lagoni 18 år siden
#13 Yoda 18 år siden
Undskyld, at jeg ikke har postet som lovet i #8
Men godt, at Lagoni er hurtig :-)
I øvrigt en glædelig nyhed, at de viser "Pan's Labyrinth" først.
#14 lagoni 18 år siden
#15 wiseguy 18 år siden
#16 lagoni 18 år siden
#17 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#18 elwood 18 år siden
Program:
Kl. 23.00 slår vi dørene op til biografen.
kl. 23.20 der bydes velkommen i salen.
kl. 23.30 viser vi den Oscarnominerede eventyrfilm 'Pans Labyrint' (OBS: tilladt over 15 år).
kl. 01.30 stiller vi om til Hollywood, hvor der vises Oscar pre-show. (Hvis man skal have strukket benene, ville dette være et rigtig godt tidspunkt)
kl. 02.30 Oscaruddeling 2007 (offentlig visning)
kl. 06.30 afsluttes natten med gratis croissanter i foyeren.
kl. 06.45 tak for i år og på gensyn!
I år viser vi den Oscarnominerede eventyrfilm
Guillermo del Toros blanding af fantasi og virkelighed går ikke kun i clinch med 1930'ernes borgerkrig i Spanien, men byder også på filmpoesi af en anden verden. Og monstre, som bebor en gammel tilgroet labyrint og påstår at kende unge Ofelias sande identitet. Hun er i virkeligheden prinsesse, og Pan tilbyder hende at vende tilbage til underverdenen for at regere over sin fars magiske rige. Men først skal hun gennemføre tre prøver inden fuldmåne...
Det bliver en spændende nat med masse af drama, nerver, vindere og tabere, derfor serverer vi selvfølgelig gratis kaffe hele natten under hele arrangementet.
Billetterne til Oscar Night koster 125 kr. pr. stk. for VIP-medlemmer og 150 kr. pr. stk. for almindelige medlemmer. Du kan bestille allerede nu på tlf. 70 13 12 11 (max 4 billetter pr. kort).
NB: Billetterne skal være afhentet senest 7 dage efter bestillingen.
BioZonen opfordrer alle til at møde festklædte op.
Tror ikke lige jeg møder op dog, det er begrænset tror jeg hvem af mine venner der har lyst til at se det, og jeg tager ikke derind alene i hvertfald 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 filmz-herskegut 18 år siden
Jeg har det på samme måde, tror også bare at jeg må nyde det på anden vis, eller se et recap af det =)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#20 chronaden 18 år siden