Gravatar

#261 elwood 12 år siden

Sorry Extreme loud and incredible close vandt ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#262 Collateral 12 år siden

elwood (261) skrev:

Ej jeg havde virkelig håbet på WAR HORSE. HVad sker der for akademiet!?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#263 Lord Beef Jerky 12 år siden

Desværre ingen overraskelse... men hey, The Artist er da også en fantastisk film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#264 Collateral 12 år siden

Lord Beef Jerky (263) skrev:
Desværre ingen overraskelse... men hey, The Artist er da også en fantastisk film.

Agreed.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#265 Lord Beef Jerky 12 år siden

elwood (261) skrev:

Åååååååh for helvede, den lortefilm =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#266 Lord Beef Jerky 12 år siden

All in all et fint show.... meget bedre end sidste år, men jeg er dog ikke helt oppe og ringe. De fleste priser var meget forudsigelige, men alligevel jævnt fordelt mellem filmene. Største overraskelser var cinematography og visual effects, bedste tale var Plummers og største skuffelse var at Tree Of Life intet fik.
Gravatar

#267 Collateral 12 år siden

Lord Beef Jerky (266) skrev:
største skuffelse var at Tree Of Life intet fik.

Ja sgu! Og så godnat.
Gravatar

#268 Castanea 12 år siden

#253:

Jep. Der er intet bedre end malplacerede brudstykker af klassiske variationer. Specielt når der er at tale om Beethovens 7., hvor variationerne kun forekommer varierende, hvor de kun "virker", hvis de baseres på kostrastafsnittene. Men ærligt talt... det var sært befriende at høre det. Gad vide, hvordan fanden de kom i tanke om at bruge netop det værk?
Gravatar

#269 JannikAnd 12 år siden

Caliban (268) skrev:
#253:

Jep. Der er intet bedre end malplacerede brudstykker af klassiske variationer. Specielt når der er at tale om Beethovens 7., hvor variationerne kun forekommer varierende, hvor de kun "virker", hvis de baseres på kostrastafsnittene. Men ærligt talt... det var sært befriende at høre det. Gad vide, hvordan fanden de kom i tanke om at bruge netop det værk?
Ved ikke. Fulgte ikke rigtig med, så jeg hørte kun et brudstykke af et brudstykke og formodede, at jeg hørte forkert, indtil jeg så din post. Frikkin' mærkeligt musikvalg og orkester i aften.
Gravatar

#270 Michael Andersen 12 år siden

#268 Hans Zimmer styrede musikken så det var sikkert bare en hilsen til en landsmand.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: