Gravatar

#261 Michael Andersen 11 år siden

Jeg regnede aldrig med at ham computernørden fra "True Lies" en dag ville vinde en Oscar
:D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#262 Kruse 11 år siden

17 rigtige i år. Ikke helt ligeså mange som sidste år eller forrige år, men alligevel godkendt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#263 Lawman. 11 år siden

Underholdende Oscar-uddeling, og godt klaret af Seth. Tak for godt selskab og godnat!:)
Gravatar

#264 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ah fair nok så. Anyway, god vært, ok show, ikke alt for forudsigeligt mht priserne, men der manglede sgu et eller andet. Ved ikke helt, hvad det er, måske den store fokus på Chicago blev lidt for meget.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#265 JeanBossHenrichsen 11 år siden

Foeller (260) skrev:
Måden at give den på, tror jeg han hentyder til.

Yep, skulle nok have uddybet mig lidt der... Sorry for misforståelsen. :)
Gravatar

#266 MMB 11 år siden

Looool, studiet...
Gravatar

#267 dslacker 11 år siden

Vi skulle bare nøjes med Frellesen og Bier og så kunne TV2 spare hyren til de andre 4...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#268 misuma 11 år siden

Jeg synes det var fedt, at Jennifer Lawrence vandt. Jeg frygter dog at hun havner lidt i Oscar-fælden.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#269 Lord Beef Jerky 11 år siden

misuma (268) skrev:
Jeg synes det var fedt, at Jennifer Lawrence vandt. Jeg frygter dog at hun havner lidt i Oscar-fælden.

Med al respekt for hende, det var sgu ikke hendes bedste præstation og ej heller velfortjent.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#270 wimmie 11 år siden

Hjemvendt fra Oscarnight i Århus :)

Super show- synes Seth McFarlane gjorde det rigtig godt som vært -især starten var virkelig sjov og dejligt med nogle musik-og dansenumre :)

Men nøj hvor var jeg ringe til at gætte i år - havde vist omkring 8 eller 9 rigtige :p
De viste jo Silver Linings Playbook inden showet og det var en rigtig fint lille film, og jeg synes det var helt velfortjent at Jennifer Lawrence vandt selvom det var lidt en overraskelse (havde gættet på Chastain eller Riva) :)

Dejligt at se lidt love til Django og i det hele taget fedt at statuetterne blev spredt ud over mange film. Dog lidt synd at Beasts of the Southern Wild ikke fik én eneste men den var jo også oppe mod nogle stærke film/personer i de kategorier den var nomineret.

Nu glæder jeg mig bare til at få set flere af filmene - især Argo, Les Miserables og Life of Pi :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: