The Scret Of Kells nomineret til bedste animerede film er en overraskelse! Og jeg er næsten enig med Narniabæver her... den film er fantastisk! Dog er Coraline lige en tand bedre synes jeg.
Flot at An Education har fået flere nomineringer.. bl.a. bedste film. Det er sgu også en glimrende film.
Her er ellers et par gæt:
Jeff Bridges vinder actor in a leading role. Christoph Waltz vinder actor in a supporting role. Up vinder animated featur film. Avatar vinder art direction. Kathryn Bigelow vinder directing. The White Ribbon vinder foreign language film. The Hurt Locker vinder best picture. Avatar vinder visual effects. Precious vinder adapted screenplay. The Messenger vinder original screenplay.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#43 Fedt, jeg plejer ellers at tage fejl =) Måske er det fordi, jeg plejer at regne med, at mine favoritter vinder... det gør jeg dog ikke i år, så hvem ved?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#41 filmz-Narniabæver 15 år siden
Og må Secret of Kells vinde animations prisen!
#42 Lord Beef Jerky 15 år siden
Flot at An Education har fået flere nomineringer.. bl.a. bedste film. Det er sgu også en glimrende film.
Her er ellers et par gæt:
Jeff Bridges vinder actor in a leading role.
Christoph Waltz vinder actor in a supporting role.
Up vinder animated featur film.
Kathryn Bigelow vinder directing.
The White Ribbon vinder foreign language film.
The Hurt Locker vinder best picture.
Precious vinder adapted screenplay.
The Messenger vinder original screenplay.
#43 filmz-Bruce 15 år siden
#44 Nicki52 15 år siden
Det var jo forudset...
#45 Lord Beef Jerky 15 år siden
#46 JannikAnd 15 år siden