Gravatar

#11 lagoni 18 år siden

Hmm, så kunne det jo være man skulle se den sidste times tid. Er det ikke også der de 'store' priser uddeles?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 dyg 18 år siden

#11 - Jo, det plejer det. Og det var da egentligt en god idé, den tror jeg også jeg vil hoppe på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 JannikAnd 18 år siden

11/12 - Jo, det er tradition. Men akademiet er begyndt at smide nogle tungere kategorier i starten og midtvejs, netop for at have højdepunkter hele vejen igennem. F.eks. har de før lagt ud med "Bedste mandlige birolle", så hvis der er en specifik pris, I ønsker at se, foruden de fire helt tunge, kan det være I skal finde et program.
Gravatar

#14 lagoni 18 år siden

Der er ikke som sådan nogle bestemte priser jeg vil se, vil bare se lidt af showet for stemningens skyld. Regner med der kommer et sammenklip af de vigtigste ting en af de nærmeste dage.
Gravatar

#15 Outbound Sith 18 år siden

#14 Som fx. på TV2 i morgen kl. 22:50? :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#16 Guts 18 år siden

Det kan være det er muligt at finde Oscaren her!!!

Der er flere links her!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#17 filmz-grev_michal 18 år siden

tvuplayer har så vidt jeg ved også ABC som en af kanalerne :-)
Gravatar

#18 filmz-steadi 18 år siden

Håber godt nok at TV2 Film viser hele showet og ikke siger "vi afslutter showet nu her ti i seks, for at vise Helmer og Søn". Så går jeg crazy.

Desuden lader det til at det bliver længere end nogensinde før.. Ellen DeGeneres står ihvertfald åbenbart for det hidtil længste oscarshow nogensinde, da hun sidst var vært.
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#19 lagoni 18 år siden

#15 - for eksempel, ja. Tak :)
Gravatar

#20 elwood 18 år siden

tvuplayer har en Academy Awards show kanal hehe, det jo nok ABC, men synes ikke rigtig der er et signal derfra, men ellers så har jeg pro7 via. streamtv
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: