sidste år blev jeg oppe hele natten sammen med min kæreste for at se det, men det er vel ikke særlig specielt. Jeg drak en masse kaffe, kan jeg huske...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Når ja, der misforstod jeg dig lige. Jeg troede du kom med uhumske og perverse forslag til Mira, og så mente du bare hun skulle prøve at gøre en cigar lidt våd :))
Hehehehe.... *gnæk* Jeg tror ikke det er noget jeg bliver særlig populær på at skrive, men jeg har lige downloaded mit skema for næste semester og mandag skal jeg møde fra....øh....nå, nej - det skal jeg slet ikke!!!!! :-P
#11 filmz-Kadann 22 år siden
Man kan jo oss' lave andet med cigarer.. vores ven Bill C. har jo vist vejen frem ;)
#12 cnr 22 år siden
Øh du mener vel Monika, jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at vide hvad Bill kunne have brugte den cigar til!
#13 filmz-Kadann 22 år siden
Den blev vel fugtet? :)
#14 lagoni 22 år siden
#15 cnr 22 år siden
Når ja, der misforstod jeg dig lige. Jeg troede du kom med uhumske og perverse forslag til Mira, og så mente du bare hun skulle prøve at gøre en cigar lidt våd :))
#16 filmz-Kadann 22 år siden
Præcis! Ingen bagtanker her.. *host* :-p
#17 filmz-Mira 22 år siden
:P
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#18 McPeter 22 år siden
Jeg tror ikke det er noget jeg bliver særlig populær på at skrive, men jeg har lige downloaded mit skema for næste semester og mandag skal jeg møde fra....øh....nå, nej - det skal jeg slet ikke!!!!! :-P
#19 inflector 22 år siden
Gid det var mig :/
#20 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***