Jeg har hørt at de Medion maskiner faktisk skulle være helt OK, hvis man ikke forventer at skulle have support til dem. Deres support skulle være ringere end diverse mobilfirmaer + viasat tilsammen.
Jeg kan kun give El vez ret i det med at en shuttle har et lidt højere støj niveau end ønsket...jeg har lige skiftet min ud med et gammeldags miditower ... og nøj hvor var det et lækkert skifte.
Det kan dog sagtens lade sig gøre at få en velkonfigureret maskine i et kabinet på størrelse med Shuttles løsninger. Jeg har f.eks. et ret lille kabinet stående på bordet, der indeholder min ekstramaskine og den siger ikke ret meget. Det kræver selvfølgelig at man lige bruger lidt ekstra tid på at finde den rette slags køling og at man selvfølgelig ikke kører med udstyr som kræver sindsygt meget køling, men det er ikke umuligt at sammensætte en maskine der kan sparke habil røv, ikke fylder alverden og er forholdsvis støjsvag.. også uden at det behøver at koste alverden.
#13 - Fik en Vista-licens gennem MSDN:AA (Academic Alliance), efter fem minutter var jeg tilbage på Win2000 looket. Alt det bling bling er for meget for mig :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har ikke rodet så meget med det privat endnu, men er stødt på visse programmer der ikke virker under Vista, på jobbet er jeg dog stødt ind i flere problemer, bl.a. mangel på drivere og programmer/spil der endnu ikke kører. Desuden er der også bugs, som der nu er et i et helt nyt OS, småting, men stadig småting der irriterer.
Det skal dog siges, at det virker lovende, når man slår bling-grænsefladen fra. ;)
Nu vi er ved den lille mac - er der så nogen der har erfaring med Apple TV til 2300kr? Jeg havde tænkt på at bruge den til streaming af HD-trailers, 720p, da det vist er max opløsningen den håndterer.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 cyberzed 18 år siden
Jeg kan kun give El vez ret i det med at en shuttle har et lidt højere støj niveau end ønsket...jeg har lige skiftet min ud med et gammeldags miditower ... og nøj hvor var det et lækkert skifte.
#12 filmz-Kadann 18 år siden
Det kan dog sagtens lade sig gøre at få en velkonfigureret maskine i et kabinet på størrelse med Shuttles løsninger. Jeg har f.eks. et ret lille kabinet stående på bordet, der indeholder min ekstramaskine og den siger ikke ret meget. Det kræver selvfølgelig at man lige bruger lidt ekstra tid på at finde den rette slags køling og at man selvfølgelig ikke kører med udstyr som kræver sindsygt meget køling, men det er ikke umuligt at sammensætte en maskine der kan sparke habil røv, ikke fylder alverden og er forholdsvis støjsvag.. også uden at det behøver at koste alverden.
#13 Kalle Ferm 18 år siden
Vista er knagme godt nok flot!
#14 dyg 18 år siden
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Flot, jep.. specielt brugbart p.t., nej. :)
#16 Kalle Ferm 18 år siden
Hvad mener du Kadann? Er der mange ting der ikke virker for dig eller hvad?
#17 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har ikke rodet så meget med det privat endnu, men er stødt på visse programmer der ikke virker under Vista, på jobbet er jeg dog stødt ind i flere problemer, bl.a. mangel på drivere og programmer/spil der endnu ikke kører. Desuden er der også bugs, som der nu er et i et helt nyt OS, småting, men stadig småting der irriterer.
Det skal dog siges, at det virker lovende, når man slår bling-grænsefladen fra. ;)
#18 Kalle Ferm 18 år siden
Hehe, ganske morsomt at der er på jobbet du spiller. ;-)
#19 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg spiller ikke på jobbet, det er bare kundernes oplevelser. :)
#20 filmz-vassago 18 år siden