Var i sin tid ret glad for Counter-strike, som jeg spillede flere timer dagligt i de første 3-4år det var ude. Det sjoveste var helt klart klankampene, hvor taktiker skulle aftales og kampe vindes på andet end hurtige reflekser.
Det første Unreal-tournament var også utroligt fedt da det kom frem, med høj fart på gameplayet og dengang ret fed grafik.
#11 - Hvis du kigger på de klan-kampe, der finder sted i QW i dag, så vil du se, at det er enormt meget baseret på strategi og taktik fremfor udelukkende hurtige reflekser. Og til forskel fra CS (der er enormt stationært), så flytter hot-zones sig meget hurtigt i QW-kampene.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#12 det skal jeg så ikke gøre mig klog på, spillede cs for 4-5 år siden og aner ikke hvordan det spilles i dag.
Med hensyn til QW, kender jeg det kun fra diverse deathmatches spillet i tidernes morgen, så jeg kender ikke meget til hvordan det spilles i dag.
Men når snakken nu falder på gode spil, vil jeg da lige flå Fallout serien ind på banen. Det er simpelthen en af de bedste spil nogensinde. Fed historie og dialog, kanon stemning og næsten fuld frihed. Selvom graffiken ikke er den fedeste i dag, holder det stadigvæk.
#14 - Suk. Q2 var den største skuffelse i historien (måske lige på nær Daikatana). Føj hvor var det dårligt og langsomt. AQ2 havde lidt mere fart og action, men stadigvæk langt sløvere og tristere end Quake.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 inflector 18 år siden
Var i sin tid ret glad for Counter-strike, som jeg spillede flere timer dagligt i de første 3-4år det var ude. Det sjoveste var helt klart klankampene, hvor taktiker skulle aftales og kampe vindes på andet end hurtige reflekser.
Det første Unreal-tournament var også utroligt fedt da det kom frem, med høj fart på gameplayet og dengang ret fed grafik.
#12 dyg 18 år siden
#13 inflector 18 år siden
Med hensyn til QW, kender jeg det kun fra diverse deathmatches spillet i tidernes morgen, så jeg kender ikke meget til hvordan det spilles i dag.
Men når snakken nu falder på gode spil, vil jeg da lige flå Fallout serien ind på banen. Det er simpelthen en af de bedste spil nogensinde. Fed historie og dialog, kanon stemning og næsten fuld frihed. Selvom graffiken ikke er den fedeste i dag, holder det stadigvæk.
#14 filmz-Bruce 18 år siden
#15 dyg 18 år siden
#16 Morbid 18 år siden
Back on topic. Dead Rising er næsten et must til krydskassen. Og så behøver du langt fra smide en plovmand for det :)
#17 Corgan 18 år siden
Bedste spil til Xbox360 IMO:
Guitar Hero II
Halo 3
Skate
Rainbow Six: Vegas
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
Mange kan dog også lide:
Lost Planet
Gears of War
#18 Patriarch 18 år siden
Saints Row er også ganske godt his du kan lide GTA agtige spil.