#40 - naar du skriver at maskinen ikke er noget fantastisk, taenker du saa paa tekniske specifikationer? Er der nogen der "bare lige" gider skrive en sammenligning af de tekniske specifikationer for Wii, PS3 og X360? :-)
Synes da umiddelbart ikke grafikken ser grimmere ud end hvad jeg har set af klip fra PS3 og X360...
Ja teknisk. Den er de to langt underlegen. Jeg mener den er blevet sammenlignet med en xbox, eller ogsp var det mellem en xbox og gamecube! Men det lyder lige vildt nok.
Men det er jo rent kraftmæssigt - dertil kommer bedre software så den nok kan lave nogle visuelle trik som en almindelig xbox ikke kan. Men sikkert er det at den er de to andre underlegen.
Haze forventes pt ikke med at blive udgivet til wii fordi den simpelthen ikke kan trække det.
#42 - ok. synes nu ogsaa det lyder lige voldsomt nok. Synes da som sagt ikke grafikken ser meget daarligere ud umiddelbart, men det er selvfoelgelig svaert med saa smaa klip.
Jeg går mest efter gameplayet med hensyn til Wii og på det punkt synes jeg Wii holder sig stærkt, udfra det jeg har set, venter med længsel på det nye zelda 8-)
men med det sagt skal jeg da også lige sige at jeg da også finder ps3'en stærk i dens udvalg vi har MGS4 og Assasins Creed, som nok var min største overraskelse på E3 med hensyn til PS3.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 har du så hørt hvad der sker til sidst i den demo som spilpressen fik vist.
han får dræbt ham manden som man ser til sidst i demo videoen, herefter bliver han overfald og man kan se han ser ud til og er ved at dø, men så går skærmen så vidt jeg ved i sort og der står system terminatated, hvorefter man ser en computerskærm.
Lige præcis hele den scene har fået rygter til at fare rundt på diverse fora. Et af rygterne går på han er en patien på en galanstalt der tror han er en assasin. Eller også er det bare et stor reklame stunt, så synes jeg bare det er mærkeligt at det kun var spilpressen der fik det at se
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 - men selvom det kun var dem der saa det, saa forhindrer det ikke rygter i at florere og nu har du jo fx ogsaa selv vaeret en del af at faa budskabet ud til folket... ;-)
#41 McPeter 18 år siden
Synes da umiddelbart ikke grafikken ser grimmere ud end hvad jeg har set af klip fra PS3 og X360...
#42 Patriarch 18 år siden
Men det er jo rent kraftmæssigt - dertil kommer bedre software så den nok kan lave nogle visuelle trik som en almindelig xbox ikke kan. Men sikkert er det at den er de to andre underlegen.
Haze forventes pt ikke med at blive udgivet til wii fordi den simpelthen ikke kan trække det.
#43 McPeter 18 år siden
(Hvad er det lige Haze er?)
#44 Patriarch 18 år siden
#45 elwood 18 år siden
men med det sagt skal jeg da også lige sige at jeg da også finder ps3'en stærk i dens udvalg vi har MGS4 og Assasins Creed, som nok var min største overraskelse på E3 med hensyn til PS3.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 Patriarch 18 år siden
#47 elwood 18 år siden
Lige præcis hele den scene har fået rygter til at fare rundt på diverse fora. Et af rygterne går på han er en patien på en galanstalt der tror han er en assasin. Eller også er det bare et stor reklame stunt, så synes jeg bare det er mærkeligt at det kun var spilpressen der fik det at se
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 Patriarch 18 år siden
#49 McPeter 18 år siden
#50 DarkLight 18 år siden