Tja jeg ville gerne støtte kyllingen, men jeg mener hans handlinger ved
1) ... ikke at ville fremvise sit pas 2) ... at påstå han gemmer det til en retssag 3) ... at han hellere vil indgå et økonomisk forlig med Rabobank end have retssagen
lugter så meget af doping, at jeg ikke kan stole på ham
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
At sige det lugter af doping er måske at gå lidt vidt... men han har da tydeligvis løjet om, hvor han har befundet sig, hvilket i sig selv er god nok grund til, at fyre ham og smide ham ud af touren.
Om han så har løjet for at skjule et besøg hos en fin dopinglæge eller lignende kan man kun gætte sig til - men løgnene er nok til at retfærdiggøre de straffe han har fået.
Det er ligesom i The Prestige! Rasmussen har en tvillingebror, og de er begge lige dygtige til at cykle, men vi må naturligvis ikke vide, at begge eksisterer. På den måde kan de skiftes til at cykle, og den ene kan konservere kræfterne, mens den anden cykler. Dermed behøver de ikke at bruge epo eller andre former for doping. Men den ene var i Mexico, mens den anden var i Italien. Whoops!
#11 dyg 18 år siden
#12 The Insider 18 år siden
#13 dyg 18 år siden
#14 filmz-Bruce 18 år siden
1) ... ikke at ville fremvise sit pas
2) ... at påstå han gemmer det til en retssag
3) ... at han hellere vil indgå et økonomisk forlig med Rabobank end have retssagen
lugter så meget af doping, at jeg ikke kan stole på ham
#15 Hive 18 år siden
At sige det lugter af doping er måske at gå lidt vidt... men han har da tydeligvis løjet om, hvor han har befundet sig, hvilket i sig selv er god nok grund til, at fyre ham og smide ham ud af touren.
Om han så har løjet for at skjule et besøg hos en fin dopinglæge eller lignende kan man kun gætte sig til - men løgnene er nok til at retfærdiggøre de straffe han har fået.
#16 Razzia 18 år siden
Hvorfor tænker i straks doping.. Kan da også være han har løjet for at skjule et et sidespring. :)
#17 The Insider 18 år siden
Ja for fanden!
#18 Yoda 18 år siden
LOL :-)
#19 gi-jones 18 år siden
#20 filmz-Kadann 18 år siden
Eller måske en ufødt tvilling..? :)