Så misforstår du fuldstændig mit indlæg (ikke at det overrasker mig)
Men inden da har du fået fat i boligforeningen og smurt tykt på hvordan det er min skyld og bla bla... Så mandag/tirsdag bliver jeg lige kylet ud, inden jeg rigtigt når at gøre noget.. Fedt! Så havde du ikke blot været min ex-nabo. Du havde også været en meget tandløs og sørgelig én af slagsen.
Hvor langsom er det du mener du selv er, bare på en skala fra 1 til 14,5, hvis ikke du kan nå over og snakke med naboen INDEN han ringer til boligforeningen?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg må indrømme at jeg tilslutter mig den fløjen der holder på at sagen vedr. chronos og hans genbo (der så er ansvarlig for at få betalt udgiften). Om genboen vil udlevere venner eller ej, ser jeg som hans egen sag (med mindre der er tale om mere strafbare forhold end dette eksempel). Jeg tror ikke, at det tjener noget som helst formål at lade vennerne stå skoleret eller udlevere dem (mod deres vilje).
Og selv om jeg mener at det lyder langt ude at kyle flasker efter vinduer, må jeg (hånden på hjertet) tilstå at jeg (og mine venner) også har lavet åndsvage ting i fuldskab.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Hvor langsom er det du mener du selv er, bare på en skala fra 1 til 14,5, hvis ikke du kan nå over og snakke med naboen INDEN han ringer til boligforeningen?
På en skala fra 1 til 14,5 vil jeg gerne give dig 14,5 i idioti.
#43 Så udfra dit barnlige, intetsigende svar vil jeg skyde på, at du godt selv kan se, at du ikke giver mening, og jeg vil derfor blot trække mig fra denne diskussion, velvidende at du må have indset, at du ikke har nogle ordentlige argumenter.. Ellers ville du jo have brugt dem, i stedet for personligt angreb..
Tak for diskussionen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Godt tispunkt at poste den indskydelse på. Jeg vil mene jeg har beskrevet rigeligt i denne tråd, hvordan den genbo skulle have en chance selv at gøre situationen god igen.
Tja, fordi det er den normale ting at gøre, når man bliver spurgt.. Nu spurgte jeg jo om det det i #39, og der fik jeg heller intet svar..
Al den snak, og du er stadig ikke kommet på et eneste godt svar på hvorfor du ikke skulle have tid til at gå til naboen selv inden han ringer til boligselskabet..
Og nåh ja, forresten - et lille skulderklap herfra for at bruge "hjerne kapacitet" - hvorfor er det så tydeligt at se, at folk desperat prøvet at virke intelligent, når de bruger sådan et udtryk?
Jeg kan ikke gøre for at du synes udtrykket hjerne kapacitet virker som et desperat forsøg på at være intelligent. Det var det første udtryk jeg umiddelbart kom på, og hvis du så synes at udtrykket virker sådan, siger det sgu mere om din måde at tænke på end min. Og det der skulderklap skal du nok passe på med lille ven.
Jeg synes nok jeg har tilkendgivet min mening rigeligt. Hvorfor er det pludselig så vigtigt for dig at have tid på? Hahaha det er jo til grin. Tid er sgu da relativt. Vi snakker dage her. Der er jo ikke gået uger vel? Prøv at komme med et nogenlunde fornuftigt spørgsmål. Så kunne det være et nogenlunde fornuftigt svar var givet.
#41 HonoDelLoce 17 år siden
Så misforstår du fuldstændig mit indlæg (ikke at det overrasker mig)
#42 filmz-lbw 17 år siden
Og selv om jeg mener at det lyder langt ude at kyle flasker efter vinduer, må jeg (hånden på hjertet) tilstå at jeg (og mine venner) også har lavet åndsvage ting i fuldskab.
#43 PredatorX 17 år siden
På en skala fra 1 til 14,5 vil jeg gerne give dig 14,5 i idioti.
#44 HonoDelLoce 17 år siden
Tak for diskussionen..
#45 filmz-JON 17 år siden
#36: Helt uansvarligt at lade sine unger løbe rundt på køkkentrappen.
#46 PredatorX 17 år siden
Hvorfor helvede skulle jeg komme med bare et eneste argument til din tåbelige #41. Dumme spørgsmål giver dumme svar.
Eller vil du måske prøve at påstå at er et led i dine strålende måde selv at argumentere på? Meget meget flot. Nå ja, og utroligt modent.
Og mine poster giver masser af mening. Hvis du endnu ikke har fattet hvad jeg har skrevet, kan du jo takke din manglende hjerne kapacitet for det.
Godt tispunkt at poste den indskydelse på. Jeg vil mene jeg har beskrevet rigeligt i denne tråd, hvordan den genbo skulle have en chance selv at gøre situationen god igen.
#47 HonoDelLoce 17 år siden
Tja, fordi det er den normale ting at gøre, når man bliver spurgt.. Nu spurgte jeg jo om det det i #39, og der fik jeg heller intet svar..
Al den snak, og du er stadig ikke kommet på et eneste godt svar på hvorfor du ikke skulle have tid til at gå til naboen selv inden han ringer til boligselskabet..
Og nåh ja, forresten - et lille skulderklap herfra for at bruge "hjerne kapacitet" - hvorfor er det så tydeligt at se, at folk desperat prøvet at virke intelligent, når de bruger sådan et udtryk?
#48 PredatorX 17 år siden
Jeg kan ikke gøre for at du synes udtrykket hjerne kapacitet virker som et desperat forsøg på at være intelligent. Det var det første udtryk jeg umiddelbart kom på, og hvis du så synes at udtrykket virker sådan, siger det sgu mere om din måde at tænke på end min. Og det der skulderklap skal du nok passe på med lille ven.
Jeg synes nok jeg har tilkendgivet min mening rigeligt. Hvorfor er det pludselig så vigtigt for dig at have tid på? Hahaha det er jo til grin. Tid er sgu da relativt. Vi snakker dage her. Der er jo ikke gået uger vel? Prøv at komme med et nogenlunde fornuftigt spørgsmål. Så kunne det være et nogenlunde fornuftigt svar var givet.
#49 Bony 17 år siden
#50 davenport 17 år siden
http://www.redwingsbaseball.com/images/fun/nachopi...
:D