Gravatar

#61 HonoDelLoce 17 år siden

Men nu snakkede vi jo ikke om denne konkrete sag (nåh ja, det var forresten godt i fandt ud af det :D ) men din egen hypotese.. Læs gerne #27, du har trods alt selv skrevet det..

Næh, faktisk har jeg aldrig haft problemer i skolen - hverken fagligt eller med andre elever.. Er ked af, at du der ramte lidt ved siden af..

Det er i øvrigt en dårlig undskyldning, at lave ballade fordi man keder sig.. Men det undrer mig faktisk overhovedet ikke, at du var ligeglad med andres indlæring og kun tænkte på, at du selv kedede dig, og derfor ville lave ballade..

Næh, jeg lider skam ikke af nogen mindreværdskomplekser.. Men at spille med musklerne er bevist et tegn på at man har det dårligt med sig selv.. Jeg føler med dig (her, du får s'gu lige et skulderklap mere)..

Oven i købet lider du også af berørelses-angst.. Rolig nu, jeg er skam ingen pervers børnelokker der vil kilde dine testikler, et skulderklap er ganske naturligt, harmløst og intet at frygte..

Jeg har i øvrigt aldrig sagt, at jeg er mere vigtig end dig.. Faktisk husker jeg overhovedet ikke at nævne din vigtighed på noget tidspunkt? Og hvis jeg gjorde, er jeg da ked af, at jeg ramte et ømt punkt.. Op med hagen, du er skam lige så vigtig som alle andre..

Og jeg kan skam sagtens tåle stikkende og provokerende kommentarer - dem har jeg det faktisk ganske fint med.. Jeg synes at have taget det helt roligt igennem hele debatten.. Det er dig der åbenbart føler, at nogen (læs; jeg) har trådt over din mandighed og derfor er nødt til at puste dig op.. Fraser som "Ja kammerat, hvis du møder mig irl en eller anden dag så kan du jo prøve at klappe mig på skulderen mens du sidder og provokerer mig" er ikke skrevet af mig..

Et par skulderklap mere, bare så du ved, at de ikke gør ondt.. Ligesom når man skal træne en hvalp til at gå med halsbånd..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#62 PredatorX 17 år siden

Lad mig lige minde dig om, at du jo altså startede med dine provokerende attitude i #41. Og hvad er det så lige præcis du ikke fatter i #27?

Lad mig endnu engang fortælle dig en ting. Du skal ikke sidde der og skrive ting du ikke kan stå ved i det virkelig liv. Det eneste det giver dig er en falsk tryghed. Jeg skriver aldrig selv ting jeg ikke kan stå ved. Og lad mig sige dette, hvis jeg først én gang har fortalt dig du ikke skal røre mig, og du så gør det igen, så er nogle flækkede tænder en garanti. Så kan du mene det er nok så primitivt, men det er trods alt din egen skyld. Advarslen fik du. Men du bliver ved, så jeg vil gerne give dig chancen for at stå ved dine ord? Jeg er ofte i din by, så lad os da endeligt mødes og diskutere det her videre.

Det har intet med at jeg skal vise min mandighed, jeg lagde skam ud med at give dig helt normale svar. Min tålmodighed er såmænd bare ikke evig, og jeg tåler ikke respektløse mennesker. Jeg gav dig svar. Du gav mig kun lort. Og det har sin pris. Og jeg vil hellere end gerne lære dig den.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#63 HonoDelLoce 17 år siden

Hehe, du får mig virkelig til at grine..

For du har jo stadig ikke svaret mig på, hvorfor det skal tage dig mere end "et par dage" at opsøge naboen og sige undskyld for hvad der er sket?

Jeg har sådan set ikke noget, jeg skal stå ved i denne diskussion.. Andet end hvis du da virkelig gerne vil udveksle eksamenspapirer, som du gik så meget op i? Ellers har jeg sådan set ikke skrevet ting, som jeg ikke "kan stå ved i det virkelige liv"..

Og ja, det kalder jeg sådan set primitivt.. Det er vel derfor der er lovgivet imod det?

Går du også ind for æresdrab og den slags? Hvis nu man "lige advarer" først?

I øvrigt har jeg jo sådan set aldrig rørt dig.. Jeg har sagt, at hvis jeg fik lysten (samtidigt med muligheden) ville jeg da gøre det.. Om jeg så får lysten, det er straks mere tvivlsomt.. Tvivler faktisk på at jeg ville have lyst til at være i samme landsdel som dig i særlig lang tid af gangen.. Det har intet med frygt at gøre, men.. Tja, afsky, tror jeg godt vi kan kalde det..

I øvrigt ejer jeg ingen by.. Jeg ejer ikke engang min lejlighed.. Så at kalde det "min by" er måske lige lovlig "Hvor' Du Fra, Jeg' Fra Havnen" agtig til min smag.. Men kan det passe, at du var i nærheden af byen jeg bor i, da en ung århusianer blev slået ihjel heroppe for et stykke tid siden? Det skulle faktisk ikke undre mig det mindste..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#64 Kalle Ferm 17 år siden

*LOL* Kan du også selv stå op og tisse PredatorX?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#65 PredatorX 17 år siden

Hahahahaha fuck du er da for dum... Sidder du nu og indikerer jeg skulle være morder? Hahaha ja det er fandeme flot makker. Og forklar mig lige hvordan æresdrab går ind under noget som helst jeg har sagt? Du er godt nok en tumpe. At stikke et fjols som dig én på hovedet, er sateme da ikke det samme som at slå dig ihjel. Det lader til at alt enten er sort eller hvidt for dig. Sørgeligt.

Hvorfor skal jeg overhovedet besvare dit tåbelige spørgsmål, om hvor lang tid det ville tage mig? Hvad fanden rager det dig?Det har ikke en skid med noget at gøre. Jeg kan da ikke svare på hvorfor det har taget Chronos genbo mere end 3 sekunder at tage aktion, hvor fanden skulle jeg vide det fra? Hvor lang tid det ville tage MIG kan da være pisse ligegyldigt. Som jeg sagde er alt jo relativt, og der er nok visse grunde til det ene eller andet, da alt ikke kan skematiseres. Hvorfor er det så vigtigt for dig at vide!? Er du komplet mongol? Men havde det været dine rude det havde gået ud over, kan jeg da godt forklare dig hvor lang tid det ville tage mig at tage affære. Kan du selv gætte det monstro?
Gravatar

#66 PredatorX 17 år siden

Kan du? Og har du ikke kommet med den udtalelse før? Men godt bidrag da!
Gravatar

#67 PredatorX 17 år siden

Sæt det lige op gider du? Men med honodelloce istedet... Han kan jo få hjælp fra Kalle Ferm, hvis han er frisk.
Gravatar

#68 evermind 17 år siden

Bare skændes, folkens! Det er præcis dét, de vil have os til!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 filmz-jonasgr 17 år siden

Hehe det er dælme en sjov diskussion. Go for it !!
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#70 filmz-mrhands 17 år siden

Læser I andre de to kamphaners indlæg? :[

Skriv ny kommentar: