#18 - jamen det er jo det jeg har sagt hele tiden.... han er bedre end Thomas Sørensen. Han leverer super præstation uge efter uge i ligaen, han står super kamp efter super kamp i Champions League...
han udviser autoritet og ro i en uhørt selvsikkergrad.
og ligeså stort tillykke til OB.
Dansk fodbold har sat tingene på plads den her uge
og Chelsea har sat Barca på plads :)
superuge.
nu skal Bøf (Bundby) bare nakkes på søndag (sker jo også, det bliver den nemmeste kamp i FCK's historie, kun et spørgsmål om hvor stor sejren bliver søndag og hvor mange mål Berglund scorer - manden scorer altid mod Bundby jo)
En lille petitesse, som intet har med fodbold at gøre (og påpeget med et glimt i øjet): Hvordan kan denne og så mange andre tagwall-tråde være OT? Om dette fora hedder det jo netop: "Her kan du skrive alt det der ikke passer alle de andre sider".
(Er udtrykket lille petitesse forresten dobbeltkonfekt?) - Rubkick, i det filosofiske lørdagshjørne
Fordi de fleste indlæg relatere sig allievel til filmen, så derfor synes jeg det er høfligt at gøre folk opmærsomme på det. Men jeg elsker tagwallen og at man an drøfte alt mellem himmel og jord med gutterne/gutinderne fra filmz.
#21 Martindan 19 år siden
Han leverer super præstation uge efter uge i ligaen, han står super kamp efter super kamp i Champions League...
han udviser autoritet og ro i en uhørt selvsikkergrad.
og ligeså stort tillykke til OB.
Dansk fodbold har sat tingene på plads den her uge
og Chelsea har sat Barca på plads :)
superuge.
nu skal Bøf (Bundby) bare nakkes på søndag (sker jo også, det bliver den nemmeste kamp i FCK's historie, kun et spørgsmål om hvor stor sejren bliver søndag og hvor mange mål Berglund scorer - manden scorer altid mod Bundby jo)
#22 rubkick 19 år siden
Hvordan kan denne og så mange andre tagwall-tråde være OT? Om dette fora hedder det jo netop:
"Her kan du skrive alt det der ikke passer alle de andre sider".
(Er udtrykket lille petitesse forresten dobbeltkonfekt?)
- Rubkick, i det filosofiske lørdagshjørne
#23 Patriarch 19 år siden
#24 Martindan 19 år siden
#25 davenport 19 år siden