#11 det var mere en joke på at du forventede at nogen sku komme med sjofel bemrækninger, nej jeg gemmer min energi til den næste Nicolas Cage film, der skal kommenteres.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14: Ja, især den med at signere vandflasken er herlig! :D Det var på ingen måde ment som en kritik af dine forrige Cage-kommentarer. Jeg har bare skruet forventningerne i vejret. ;)
Du er da ellers blevet meget produktiv her på det seneste. :)
(Jeg vil ellers på det groveste opfordre dig til at kommentere billederne i "Lars and the Real Girl"-anmeldelsen.)
For god ordens skyld (og for at demonstrere, at jeg ind imellem formår at holde mig til emnet) vil jeg da lige nævne, at jeg nu har installeret SpyBot, og at det virker fint. Jeg er dog lidt spændt på at se "TeaTimer" i aktion.
#19, ja ja ok. Men troede du ville se om det virkede, ikke at du glædede dig til at få spyware. Det ville jo svare til at glæde sig til at se om ens airbag nu virker som den skal :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 Highland Park 16 år siden
#10: Herligt med endnu en anbefaling. Det bliver sgu nok det, jeg installerer. :)
#12 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Highland Park 16 år siden
(Så skal dine næste Cage-kommentarer også være al ventetiden værd!)
#14 elwood 16 år siden
#15 Highland Park 16 år siden
Det var på ingen måde ment som en kritik af dine forrige Cage-kommentarer. Jeg har bare skruet forventningerne i vejret. ;)
Du er da ellers blevet meget produktiv her på det seneste. :)
#16 elwood 16 år siden
Årets Filmz f.eks. Lad de andre komme til, den var jeg godt nok på bar bund med.
#17 Highland Park 16 år siden
For god ordens skyld (og for at demonstrere, at jeg ind imellem formår at holde mig til emnet) vil jeg da lige nævne, at jeg nu har installeret SpyBot, og at det virker fint.
Jeg er dog lidt spændt på at se "TeaTimer" i aktion.
Tak for hjælpen. :)
#18 DarkLight 16 år siden
#19 Highland Park 16 år siden
Pointen var jo blot at nævne, at det nu var gjort for ligesom at afrunde tråden.
Så sgu da også!
#20 DarkLight 16 år siden