Gravatar

#11 Skeloboy 15 år siden

Jeg kan finde mange brætspil, der er bedre end Risk: Descent, Through The Ages, Twilight Imperium, Age of Empires III: The Boardgame, Mulitnational, Roborally, ja også Settlers.
Gravatar

#12 McPeter 15 år siden

Hvilke af de nye risk spil er så værd at købe? Godstorm er et bud - andre?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 Patriarch 15 år siden

Skeloboy (11) skrev:
Jeg kan finde mange brætspil, der er bedre end Risk: Descent, Through The Ages, Twilight Imperium, Age of Empires III: The Boardgame, Mulitnational, Roborally, ja også Settlers.

Oooooh... God smag der :)

Hvorfor er det lige vi ikke har spillet bræt sammen? 0_o - Jeg havde ellers en fornemmelse af at jeg havde opstøvet alle i odense der spillede brætspil :D

Jeg har lige sendt mit Clash of Cultures afsted til en udgiver sidste uge. Jeg tror ellers du ville have synes rigtig godt om det!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 Skeloboy 15 år siden

#13 - jeg er ikke en fast brætspiller. Mest fordi jeg ikke har nogen at spille fast bræt med. Så jeg har ikke spillet overdrevet meget, mere prøvet lidt rundt omkring. Har også været til Fastaval et par gange, og eftersom jeg ikke spiller rollespil, har det kun været for at spille bræt og magic(som jeg dog ikke spiller længere)

Men har da disse. Kan se der mangler blood bowl, som jeg har brugt megameget tid på online(ikke cyanide-crap-spillet, men fumbbl og nu lidt stuntyleeg), samt spiller i en lille liga, som nu har kørt siden 2002

Der var lige en overgang, hvor vi prøvede på noget ugentligt.

Apropos memorrial, så har Mikkel Kofoed, Henning Martinussen og Kenneth Murrekilde været med, hvis du kender dem.
Gravatar

#15 inflector 15 år siden

Rail Road Tycoon og Illuminati kan også anbefales, dem har vi i hvert fald haft meget sjov ud af.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: