Gravatar

#11 filmz-Utyske 15 år siden

Holy crap, jeg ser lige at Schweiz fører 3-1 over Canada...!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12 Skeloboy 15 år siden

Men Canada og USA stiller vel heller ikke med de vildeste spillere?
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

Der er slutspil i NHL, så dem de spillere der stadigvæk er med i det er ikke udtaget. Men derudover har de trods alt stadigvæk en hel del at tage af.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

Som jonasgr skriver, så er der ret mange spillere at tage af. Det er jo ikke sådan at deres bedste spillere nødvendigvis er med i Stanley Cup, som kører i øjeblikket. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 15 år siden

Men det skal så også siges at både Canada og USA nogle gange har det med at tage lidt let på kampene i gruppespillet, da NHL er større for dem. Det koster så USA denne her gang. De er jo trods alt vant til at gå forholdsvis smertefrit gennem puljerne. Men modstanden har vist sig at være sværere end de nok lige havde forventet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan det er gået Canada og om de går videre, fordi endte med en 4-1 røvfuld.
Gravatar

#17 Skeloboy 15 år siden

Har det nogen betydning for USA deltagelse ved næste OL?
Gravatar

#18 MouseMickey 15 år siden

3-0 til Danmark efter 5 min
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#19 MuManden 15 år siden

4-0 efter 11 min :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#20 MouseMickey 15 år siden

5-0
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: