#46, mener du at man skal drikke 7 rammer øl for at få en tilfredsstillende oplevelse med sin Xbox? Eller også skal man drikke de 7 rammer, når man venter på den er sendt ind for tredje gang?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ja, der er mange der har haft ballade, men som jeg vist også har sagt tidligere, så har min aldrig givet problemer, og jeg kender ingen andre der har (hvilket ikke siger så meget, jeg kender sgu' ikke ret mange 360-ejere :))
I forlængelse af Politikens temmeligt farvede 'anmeldelse' af PS3'eren, vil jeg lige plastre Ekstrabladets kommentarer. Sikkert noget mere reelle end Politikens (hvilket lidt er den omvendte verden?). Dog kan jeg ikke lade være at hæfte mig lidt ved afslutningskommentaren:
"Men mens Xbox 360 udelukkende er en spillemaskine, så er PlayStation 3 en multimediemaskine".
#41 myggen 18 år siden
#42 gi-jones 18 år siden
#43 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44 myggen 18 år siden
#45 filmz-Kadann 18 år siden
Svaret er jo også rettet til DarkLight, ikke til dine forældre. :)
#46 myggen 18 år siden
Aprospos pris på Xbox 306 ctr. PS3, så er her en god grafisk illustration af prisforskellen.
#47 DarkLight 18 år siden
mener du at man skal drikke 7 rammer øl for at få en tilfredsstillende oplevelse med sin Xbox? Eller også skal man drikke de 7 rammer, når man venter på den er sendt ind for tredje gang?
#48 myggen 18 år siden
Edit: Det lader til at det faktisk er et MS pr-stunt:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?i...
Minder om AMD under Intels konferencer...
#49 DarkLight 18 år siden
Selvom defekte Xbox 360 efterhånden er veldokumenteret :)
#50 myggen 18 år siden
I forlængelse af Politikens temmeligt farvede 'anmeldelse' af PS3'eren, vil jeg lige plastre Ekstrabladets kommentarer. Sikkert noget mere reelle end Politikens (hvilket lidt er den omvendte verden?). Dog kan jeg ikke lade være at hæfte mig lidt ved afslutningskommentaren:
"Men mens Xbox 360 udelukkende er en spillemaskine, så er PlayStation 3 en multimediemaskine".
Helt sikkert... :)