Gravatar

#11 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg tegner arena'en. Jeg spiller ikke kampen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 davenport 18 år siden

Ravnholdt - Din Knallert Væsker:
(R2 - svensk cover)

Den vanvittige abrikos-gøgler og menneskeæder Billy Jørgensen havner i fedtefadet hos den kælne portør Justesen, og i et øjebliks forvirring, springer de sammen en gramofon i luften.

Da den hævngerrige klient Jesper Satan opdager hvordan tingene faktisk hænger sammen, lykkes det at få gang i grillen, og de to historier nærmer sig hinanden.

Ridende på en lille mink, kommer følgesvendene tættere og tættere på Turkmenistan, hvor den dovne men upålidlige Aske John bor.

Der ses en trappestige i slutningen, som var den samme som Anker Jørgensen kastede mod de horder af afholdsmænd, der boede foran hans dør i slut 60erne.

Mere skal der ikke afsløres, udover at der ikke indgår et eneste objekt af tin i hele filmen.

Kryptisk.... Ja, kryptisk - BT
Flotteste brug af æg ind til videre - EB
Dræb mig! - Filmz.dk

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-Orion 18 år siden

#12 Du dansede rugmel, da Elvis blev stødt peber.
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#14 Bates 18 år siden

#12 - ROFL! Priceless....

Kaffen sprøjtede ud over tastatur og skærm...men det var det værd! :D

Edit : Flere....FLERE! :D
Gravatar

#15 davenport 18 år siden

Pilates - Fri Mig Heks!
(Independent film - 1972)

Den iltre frø Jonassen oplever den ene overnatrulige hændelse efter den anden. Efter et udbrud af turbolent vildskab, ofrer han en lille dreng til guden Ejner P.
Drevet af begær kører hovedpersonen væk på en cykel, og slår sig ned som sveskesælger i en lille by ved Panamakanalen.

Her indtræder transvestitten og politikeren Jerno, der viser sig fra sin gavmilde side, og deler en del lussinger ud til en hel befolkning.

Det hele ender, uden at sige for meget, med at det meste af Verden løber tør for porre, og man ser sulten krybe frem af sit ækle skjul.

Film: **
Audio: ***** (DTS 6.1 !!)
Billede: * (35mm S/H)

Overall: ***

Ekstra: Trailerne "Robotten fra Helvede" og "Vask Mig, SO!" og en 6 minutters dokumentar om specialeffekterne, der er udført på Amiga 500 af en retaderet dreng ved navn Bo Bedre.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 jessup 18 år siden

Superman Returns (Dir. Cut) - nu med flere fødder og en endu mere desexualiseret Kate Bosworth.
This is just until June
Gravatar

#17 duuk74 18 år siden

#12 LOL

Nå jeg har lige set den Danske storfilm fra 1960 - Knald På Brillen. Her følger en synopsis:

Da den Flamske daddel grosser Johhny Svejs, opdager en skamskudt læderjakke i sin entre, er det på tide at kontakte jubeltorsken Ketty Prygl.
Der bliver handlet prompte og skudt med skarpt, og hele miséren ender i et virvar af sylte og tis.

Med sig i kampen, har Johnny den kække morakker og melkonge, Orla Washington.

"Går lige i skrævet" - eb
"Pompøst og særdeles gyldigt" - Kristeligt Dagblad
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#18 filmz-Orion 18 år siden

Der er vist nogle herinde, der har set for meget Casper & Mandrilaftalen :)
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#19 Æsop9000 18 år siden

........................./´¯/)
......................,/¯..//
...................../..../ /
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´(..´......,~/'...')
.........\.................\/..../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#20 jessup 18 år siden

Dette må være tråden. Der er lige blevet opdaget en "pudsig" udeblivelse af en studieretning der normalt gives statstøttede stipendier til i USA - Evolutionær biologi. Dette forstæker frygten for at republikanerne langsomt vil nedtone studier der bygger på evolution - en af mine kæpheste. Kan desværre ikke poste et link da det er til NYtimes som kræver login.
This is just until June

Skriv ny kommentar: