Ja, har selv lavet grafikken. Mine evner rækker langt nok til kortne, player boards or counters. Men til brættet har vi hyret en illustrator - der må jeg kaste håndklædet i ringen.
Andre har også spurgt mig hvad det minder om, men jeg må sku melde pas. Jeg kan ikke rigtig sammenligne det med noget andet brætspil. Computerspillet Pirates kommer nok tættest på, selvom vores spil også har handel i fokus.
Hvornår kan vi forvente at kunne købe spillet?? Og hvilken pris er du endt på?? Og nu vi er ved spørgsmålene...... Kommer det KUN på engelsk?? eller kan vi forvente nogle dejligt dansk pirat-sprog??
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
hehe... Jeg håber meget at vi er klar til jul. Prisen er endnu ikke afklaret men den kommer til at ligge på "normal" brætspilspris. Dvs i omegnen af 450-500 kr. Men det er endnu ikke afgort.
I første omgang bliver det kun på engelsk. Det danske marked skulle være usansynlig stort før en dansk udgave kunne betale sig. Vi kunne "sagtens" lave en dansk manual, men det er også lig 200 kort :)
I første omgang er det ikke noget der kan leves af. Vores pris per enhed er alt, alt for høj da vi kun har lavet 2000 eksemplare. Det er så de "lærepenge" vi bruger på at se markedet an. Så først skal vi bare have vores penge hjem. Hvis vi så kan seælge endnu flere, og udgive flere spil så skulle man gerne kunne leve af det - eller ihverfald have en god bi-indtægt vedsiden af sin hovedindtægt. Men nu er det bare en drøm der skal forfølges - jeg er typen der altid går efter drømmen.
[Edit] Dropper bestemt ikke musikken - det var jo også en drøm jeg gik efter. Og det er de indtægter der gr at jeg kan forsøge at realisere denne drøm.
#11 Patriarch 19 år siden
Andre har også spurgt mig hvad det minder om, men jeg må sku melde pas. Jeg kan ikke rigtig sammenligne det med noget andet brætspil. Computerspillet Pirates kommer nok tættest på, selvom vores spil også har handel i fokus.
#12 inflector 19 år siden
#13 Guts 19 år siden
Og hvilken pris er du endt på??
Og nu vi er ved spørgsmålene......
Kommer det KUN på engelsk?? eller kan vi forvente nogle dejligt dansk pirat-sprog??
#14 Patriarch 19 år siden
I første omgang bliver det kun på engelsk. Det danske marked skulle være usansynlig stort før en dansk udgave kunne betale sig. Vi kunne "sagtens" lave en dansk manual, men det er også lig 200 kort :)
#15 davenport 19 år siden
Af hjertet tillykke :)
Er det noget du kan komme til at leve af? (Hvad er din vision?)
#16 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Patriarch 19 år siden
[Edit] Dropper bestemt ikke musikken - det var jo også en drøm jeg gik efter. Og det er de indtægter der gr at jeg kan forsøge at realisere denne drøm.
#18 19 år siden
#19 DarkLight 19 år siden
#20 19 år siden