Som ovenfor: Tillykke med det! Jeg er selv fan af både brætspil og pirates, så det lyder virkelig som noget for mig. Håber vi kommet til at høre/se mere om det, når det er klar!
#37 hehe tillykke, hmm det lige før man kommer til at savne, nej rettelse man vil savne en tilhørende CD med pirat(nej APG ikke den slags) musik på for rigtig at komme i stemning.
Btw hva snakker vi om i sværhedsgrad bliver der et hav af uoverskuelige ting at holde styr eller hvo'en, tænker nye folk hvor hurtigt vil de kunne sættes ind i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nye folk kan sættes hurtigt ind i spillet verbalt hvis de har en lille smule spil erfaring - men det er et svært spil at lære blot ved at læse om det. Men learning by doing under supervision af en der kender det, så er det ikke så svært.
Det er dog teksttunkt (Jobs, rumors osv) - så hvis man ikke er god til Engelsk er det også lidt svært
Hvad musik angår - hvis jeg havde tid ville det være sjovt. Men jeg har ikke haft en friweekend i måneder, og kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en arbejdsdag under 10 timer, eller hvad min kæreste hedder.
Det er svært både at lave musik og brætspil fuld tid samttidig :D
#31 dyg 18 år siden
#32 myggen 18 år siden
#33 Yoda 18 år siden
#34 Patriarch 18 år siden
#35 chandler75 18 år siden
#36 Vestas 18 år siden
#37 Patriarch 18 år siden
#36 Senere på året - det at vi bliver udgivet forsinker det hele da de nu sætter gang i 4 oversættelser, nyt artwork osv
Spændende!
#38 Bates 18 år siden
Tillykke Patriarch, og held og lykke med det hele. :)
#39 elwood 18 år siden
Btw hva snakker vi om i sværhedsgrad bliver der et hav af uoverskuelige ting at holde styr eller hvo'en, tænker nye folk hvor hurtigt vil de kunne sættes ind i spillet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 Patriarch 18 år siden
Det er dog teksttunkt (Jobs, rumors osv) - så hvis man ikke er god til Engelsk er det også lidt svært
Hvad musik angår - hvis jeg havde tid ville det være sjovt. Men jeg har ikke haft en friweekend i måneder, og kan ikke huske hvornår jeg sidst havde en arbejdsdag under 10 timer, eller hvad min kæreste hedder.
Det er svært både at lave musik og brætspil fuld tid samttidig :D