Gravatar

#11 HelmerJ 22 år siden

man skal huske at tænke på at når man peger er der 3 fingre der peger på en selv (Fuck jeg hader nymodens pædagogik og fucking pop-psykologer)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#12 azathoth 22 år siden

#9: Og inden jeg klippede billedet til pegede jeg faktisk med BEGGE hænder... tag den! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 filmz-Asta 22 år siden

Hmm...når nu jeg ikke kan blive Miss Dk, så kan jeg måske blive Miss Filmz??? *LOL*....Nakalay, se så at få det billede på!!!!
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#14 maniac 22 år siden

Pæneste billede?? Hvorfor ikke mest skræmmende billede ? :)

"Billedet man ønskede man aldrig havde set!!!"
Gravatar

#15 filmz-nemesis 22 år siden

Det ligger et eller andet sted her på filmz, men jeg kan ikke huske, hvem der postede det og i hvilken tråd det var (og jeg er meget glad for jeg ikke kan huske det). Folk der har set billedet ved, hvad det er for et jeg snakker om.
Gravatar

#16 Kalle Ferm 22 år siden

Maniac - det der var særdeles ubehageligt. Mind mig om aldrig at klikke på dit navn igen!

;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#17 chandler75 22 år siden

Hvad med evermind?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#18 maniac 22 år siden

#16 Ok, Kalle Ferm, Klik aldrig på mit navn igen! :)
Gravatar

#19 filmz-NoX 22 år siden

hmmm maniac... jeg synes du har en slående lighed med Rune T. Kidde. Sker der for det ?
Gravatar

#20 filmz-Asta 22 år siden

Kigger på Maniac's profil....Like the hair....men du er sgu da en ældre herre, på lige fod med Gravballemanden *G*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: