Jeg har kun en kommentar ... Hvor gammel er din kæreste ;)
... spøg tilside, kunne det være en ide at spørge vores fellow filmzer om en af dem herinde med harddisk optager kunne måske brænde den til dig/jer, hvis hun følger den fast ???
I skal have tak, især fra Jane, der kom til at se det igår. Det kostede så 60,- for en måneds adgang til deres programpakke på nettet, men hun var pacifiseret i op til 6 timer, uden der blev givet ordrer, så det var penge godt givet ud.
Og vores stueantenne kan kun modtage tv2 med lidt grums, og det er tvFyn vi modtager. (Bor i Jylland!)
I aftenens fred og ro hyggede jeg med The Island og Godzilla i hjemmebif :) (Vågnede tidligt på morgenen og gik ned i seng ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
... spøg tilside, kunne det være en ide at spørge vores fellow filmzer om en af dem herinde med harddisk optager kunne måske brænde den til dig/jer, hvis hun følger den fast ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-DocDoom 18 år siden
#13 dyg 18 år siden
#14 filmz-vassago 18 år siden
#15 davenport 18 år siden
Det kostede så 60,- for en måneds adgang til deres programpakke på nettet, men hun var pacifiseret i op til 6 timer, uden der blev givet ordrer, så det var penge godt givet ud.
Og vores stueantenne kan kun modtage tv2 med lidt grums, og det er tvFyn vi modtager. (Bor i Jylland!)
I aftenens fred og ro hyggede jeg med The Island og Godzilla i hjemmebif :)
(Vågnede tidligt på morgenen og gik ned i seng ;))
#16 filmz-bullettooth 18 år siden